{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Så blev det hans tur - aflivning. {{forumTopicSubject}}

Ja, i går blev Pjuske aflivet smiley
Dyrlægen kom hjem til os, så han slap for transport, og kunne få fred, hvor han var tryg.
Dyrlægen konstaterede, at han havde grøn stær på det ene øje, samt højt tryk i øjet også, derudover har han tabt sig en del på det sidste, så dyrlægen mente, at han nyrer var ved, at svigte smiley

Jeg havde som nogle nok ved, gået og sagt til min mor, i omkring 6 måneder, at det nok var ved, at være tid, så jeg har tænkt tingene igennem mange gange.
Det var rart, at se han fik fred. Jeg synes ikke det var et katteliv, at han gik ind i ting flere gange om dagen, samt han ikke rigtig kunne være ude/finde rundt.
Min ældste lillebror, var meget ked af det, da det var "hans" kat, men han kunne også godt se, at det var på tide, som jeg sagde, så synes jeg, vi skulle lade ham få fred, mens det gik okay, og ikke vente til, at han lå og skreg af smerter eller andet.

Ville bare dele det med jer, da nogle af jer, også har skrevet råd i den tråd jeg oprettede med, at holde hans pels smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev det hans tur - aflivning.
Kommentér på:
Så blev det hans tur - aflivning.

Annonce