13. okt 2011 Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Så blev det hans tur - aflivning. {{forumTopicSubject}}
Ja, i går blev Pjuske aflivet
Dyrlægen kom hjem til os, så han slap for transport, og kunne få fred, hvor han var tryg.
Dyrlægen konstaterede, at han havde grøn stær på det ene øje, samt højt tryk i øjet også, derudover har han tabt sig en del på det sidste, så dyrlægen mente, at han nyrer var ved, at svigte
Jeg havde som nogle nok ved, gået og sagt til min mor, i omkring 6 måneder, at det nok var ved, at være tid, så jeg har tænkt tingene igennem mange gange.
Det var rart, at se han fik fred. Jeg synes ikke det var et katteliv, at han gik ind i ting flere gange om dagen, samt han ikke rigtig kunne være ude/finde rundt.
Min ældste lillebror, var meget ked af det, da det var "hans" kat, men han kunne også godt se, at det var på tide, som jeg sagde, så synes jeg, vi skulle lade ham få fred, mens det gik okay, og ikke vente til, at han lå og skreg af smerter eller andet.
Ville bare dele det med jer, da nogle af jer, også har skrevet råd i den tråd jeg oprettede med, at holde hans pels
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Det er altid hårdt at sige farvel men synes også at I har gjort det rigtige for ham
Knus og Kram herfra!
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Jeg var nu afklaret med det, synes det var det rigtige valg, må indrømme, at jeg blev lidt ked af det, de sidste gange jeg kom hjem til min mor, og så det blev værre og værre med ham.
Men nu har han det godt, og leger med Lucky, Snebold og alle de andre katte oppe i katte himlen
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 429
Føler med jer
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Det er altid hårdt at sige farvel, men det var som du selv siger for det bedste..
Hvil i fred Pjuske..
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
RIP Pjuske.
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
God rejse Pjuskemis - hils mine venner, når du møder dem.
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Jegf har selv haft grå stær, og ved hvor irriterende det er, og grøn stær er meget værre, så jeg følte med den lille mis. Han har også gjort det godt, 12 år, uden et besøg hos dyrlægen (dog de to første vacciner)
Han skal nok hilse alle kattene deroppe, han var en meget sød og godmodig kat, der fandt sig i alt.
Så blev det hans tur - aflivning.