1.124 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

M S
M S
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 205

Hvilket kornfrit foder? Hvilket kornfrit foder?

Ja nu skal de små damer altså skiftes over på noget kornfrit foder. Problemet er dog, at de er nogle små kræsne væsner, som ikke altid er lige begejstret for hvad jeg serverer for dem.... Af tørfoder kan de lide RC's vet. neutered female, og så har de før været på Hill's i/d som de også kunne lide. Jeg vil jo helst ikke bestille en masse hjem fra Zooplus, som så ikke passer damerne ;o)
De spiser vådfoder med stort velbehag (LUX).

Hvad har I haft succes med?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket kornfrit foder?
  • #1   27. feb 2013 både den kornfrie fra Porta21 og Applaws. Sanabell er også kommet med en kornfri, den vil mine også gerne have.

• #2   27. feb 2013 Taste of the wild er vores ved at gå over på, det er de meget glade for (:

• #3   27. feb 2013 jeg er meget glad for, som marianne siger, Porta 21 grainfree og applaws med kylling. blander det sammen og begge mine trives rigtig godt på det smiley

• #4   27. feb 2013 Det gode er at du faktisk kan få små prøve poser, så kan du bestille flere af dem så du kan se hvad de bedst kan lide.
    Det er så ikke alle de har hjemme af prøveposerne smiley

• #5   27. feb 2013 Mine kan godt lide Applaws varianten med kylling og laks, og de er ellers ret kræsne og kan bedst lide RC.

• #6   27. feb 2013 Jeg bruger sanabelle kornfrit og den spiser det som var det godbidder smiley

• #7   28. feb 2013 Orijen og Acana har mine katte spist med særdeles stort velbehag. (men desværre var det ikke så godt for Bjarnes mave smiley ).

• #8   28. feb 2013 Tak for svar smiley Vil prøve at bestille Porta 21 og Acana. Nu er det sådan at den ene godt kunne trænge til at smide 1 kg (alm. huskat vejer 5,5 kg, den anden vejer 3,9kg) Har I haft held med vægttab på dette foder? De bliver jo også fodret med Lux, men det er desværre kun den "lille" som meget gerne vil spise det. Freja vil næsten ikke rører råt kød, har prøvet mange forskellige afskygninger. Hun virker ret afhængig af tørfoderet.. De er jo begge fra internat, og har kun spist tørfoder indtil de kom hjem til os, så det er selvfølgelig også en tilvænningsproces... Den foderjungle! smiley

Kommentér på:
Hvilket kornfrit foder?

Annonce