{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Her er så stille.. {{forumTopicSubject}}

her til morgen kl.9.00 afleveret jeg vores to han killinger til dyrlægen, de skal have den hel store tur.. vac, kasteration, + øremærkes.. men hvor er her dog stille uden de banditer..

glæder mig til at skal hente dem her kl.15.00 igen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Her er så stille..
  • #1   6. mar 2013 smiley Ja det er imponerende hvor stille der bliver når sådanne killinger er væk for en tid..
    Så kan jeg kun sige så skal du prøve at aflevere et helt kuld killinger og kattemor på en gang og vide at det kun er den ene killing du skal hente igen, det er tomt, kan jeg kun sige smiley

    Jeg syntes det er længe du skal vente med at hente dem, da min hunkat blev steriliseret da afleverede jeg hende kl.8 og kunne hente allerede kl. 13, og hun var fuldt vågen og klar til spilopper da jeg hentede hende..
    Og hankatte er jo et noget mindre indgreb..


  • #2   6. mar 2013 det er fordi det passer mig, bedst at hente dem der...

    fy for pokker det må ikke have været, en sjov oplevelse.. ja så må der godt nok have været stille..


  • #3   6. mar 2013 Nåhh ok så forstår jeg bedre smiley

    Nu vidste jeg jo dette inden jeg overhovedet fik mor og killinger smiley Jeg var plejemor for Kattens Værn, men havde aligevel ikke rigtig forestillet mig hvor meget jeg ville savne de små terorister smiley Det hjalp en del at jeg vidste at min morbror skulle have den ene killing og en kammerat adopterede mormis, men hjemmet var alligevel meget stille efter aflevering, og jeg vil meget gerne være plejemor igen, når vi får bygget om så bliver det muligt igen, så så skal det også være, elsker killinger smiley


  • #5   6. mar 2013 Mine er nu også ret stille lige nu, den ene ligger og sover på 1. sal og den anden putter i en dyne på sofaen (havde overnattende gæst i nat, som sov på sofaen og dynen har jeg ikke fået lagt væk, hvilket Smilla nyder lige nu) smiley

  • #7   6. mar 2013 så er de hjemme igen... men noget trætte...

    profilbillede
  • #9   6. mar 2013 Elsker de der røde katte smiley godt de er hjemme igen.

Kommentér på:
Her er så stille..

Annonce