{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Her er så stille.. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg syntes der er meget stille herinde i øjeblikket, det kan jo i sig selv være positivt, for det må jo betyde at ingen har de store problemer med deres katte. Men nu bruges Forum jo forhåbentligt også til at dele glæder smiley
Ja jeg har ikke rigtig noget at dele som sådan, så tænkte blot vi kunne få en lille hyggetråd op og køre hvor vi kunne fortælle hvad vi får tiden til at gå med her i det triste efterårsvejr. Ikke at jeg selv har noget spændende at fortælle, hverken jeg eller kattene er specielt aktive, jeg har jo ikke børn der har efterårsferie nu, så jer der har børn hvad får i efterårsferien til at gå med??? Jeg er også ledig så ferie er en saga blot, jeg skal i aktivering så jeg har brugt hele ugen på at forsøge at finde en praktikplads som jeg kan starte på fra starten af november og 2 uger frem, det er endnu ikke lykkedes, men jeg har kontakt med en hvor der er en god mulighed, så venter på svar.
Kattene ja de er gået i vintermode, dvs de er ret inaktive begge 2, vil helst sove, men det positive er at trods kulden er sneget sig ind på os, så har Tøsen det stadig godt, hun udviser ikke smerte, er glad og tilfreds, hun sover meget men det gør hun altid om efteråret og vinteren, hun får lidt en vinterdepression, men når hun trisser rundt i ny og næ så er det med høj haleføring, hun har kun halen løftet højt når hun har det godt, så det er en rigtig god indikator for mig, ret smart ik smiley smiley

Nå men Fortæl mig om jeres uge, følger i med i vild med dans?? Hvis i gør hvem er så jeres favorit??

Her et billede af Smilla der tålmodigt venter på at jeg rejser mig og servere gufmaden smiley


Kommentarer på:  Her er så stille..
  • #2   20. okt 2016 Her kunne det godt gå en hel del bedre, men ting skal jo være skidt, før det bliver godt, siger de kloge jo. Iøvrigt søger jeg sjældent hjælp i forum men bruger min dyrlæge, som holder fri denne uge. smiley

    Vi har lige hentet Angel ind igen efter de tre obligatoriske uger hos hankatten, så om 6-9 uger er her måske små blå poter i huset. Vi kan kun vente og se. Hun er ikke en nem kat, når det kommer til hankatte. smiley


  • #3   20. okt 2016 Hummmm jeg har kun min tlf lige nu, er midt i et abodement skift, så forhåbentlig er alt ok i morgen igen, der har jeg også mit eget nr igen smiley
    Her har været dobbelt fødselsdag, så der har vi været i søndags.
    Emma har ferie og har været syg.
    Idag har min datter og jeg været i Århus og bruge penge smiley hun købte tøj til Emma, hun vokser som ukrudt, er ikke 6 år endnu, men støre end sin fætter på 8, og en pige fra skolen på 8 1/2 ja og hun er ikke en streg i luften, men heller ikke tyk, men str 146-152 det passer smiley fætter Hjalte som blev 6 i søndags bruger str 116 smiley
    Og jeg kom også til, at bruge penge i byen idag, der ligger en ny iPad til strøm, kan næsten ikke vente smiley
    I morgen er det nettet som skal op at køre. Kryds endelig fingre for mig,, teknik og mig er ikke den bedste kombi.


  • #4   20. okt 2016 Susanne det er nu også sjældent jeg direkte søger hjælp, men det er der jo andre der gør, og så kan man jo forsøge at hjælpe.. smiley
    Det er da ikke så godt at det ikke går så godt, jeg håber da det vender for dig. smiley Og så må vi da håbe at der snart komme små blå poter i hjemmet, jeg elsker killinger smiley

    Jette det lyder da Super hyggeligt med en shoppetur med datteren, var der mange i byen i Århus?? Her hvor jeg bor kan man godt fornemme at mange børnefamilier har ferie, så jeg undgår helst at gå i byen i børnenes ferier smiley
    Ja det er utroligt så stor forskel der er på børn i voksealderen, men må da sige hun lyder til at have taget en ordentlig tørn på voksekontoen, men så kan hun jo risikere at stå stille lidt før hun tager det næste ryk. Men det er en dyr post som forældre pludselig at skulle ud og skifte nærmest hele garderoben ud for datteren. smiley


  • #5   20. okt 2016 her hos mig er der mega meget stille lige nu
    mine lillebrors 2 drenge var her fra mandag til onsdag - i går blev de så hentet og så startede balladen. deres lillebror på 3½ år kan slå en død mand ihjel! og desværre kørte de ikke lige sådan med det samme...
    så der var 13 ud af 14 katte på 1. sal
    da de to store var det "kun"5-6 stykker som ikke gad at komme ned. Kalle hader virkelig børn.
    i dag har vi så haft min kusine og hendes to børn på besøg. hendes søn har både adhd og borderline, så han kan også være slem at være sammen med. Og i dag havde de så ikke lige ipoten med.... så vi snuppede lige en dag mere med totalt uro. eller rettere et par timer

    desuden er jeg i arbejdsprøvning på vores lokale plejecenter i 2 timer om ugen. den ene time var så her til formiddag.

    så lige nu er vi bare totalt nedkørte. Og misserne ligger bare rundt omkring og sover.
    vi glæder os bare til at møde vores dyner. bare tanken om at vi har fred for børn i lang tid, er bare så dejlig smiley smiley
    vi er ikke vant til børn - og kattene er da slet ikke vant til den størrelse. min lillebror kommer ikke ret tit. drengene er på ferie hos os 2 gange om året.

    resten af ugen går bare med at hygge sig. på søndag skal vi på loppemarked. noget vi bare glæder os rigtig meget til. det sted vi kommer holder åbent 3 gange om året. man giver 30 kr for en pose og så kan man ellers bare putte ting og sag i.

    vi følger med i vild med dans. mest fordi man ikke lige behøver at se det hele. og så skal vi have fredags-slik


  • #6   20. okt 2016 Jeg er lidt stresset for tiden og bruger derfor ikke meget tid herinde. Er ved at planlægge halloween for det område jeg bor i. Startede som med planlægger, men så stod 2 af, så nu ligger det meste hos mig smiley derudover skal jeg også forberede det der skal ske hos mig selv og for næste uge ude på arbejdet, så.....
    Må igen ikke lægge billeder ind, så er lidt muggen! Har ellers et godt et til konkurrencen
    Har ferie i denne uge og har nydt det helt vildt!


  • #7   20. okt 2016 Heidi, jeg elsker også killinger. smiley

    Jeg ser ikke vild med dans - i hvert fald kun meget sjældent.


  • #8   20. okt 2016 Puhh ha Anja detlyder også hårdt med alle de børn.. Mine er heller ikke så glade for børn, men så længe børnene ikke kommer for tæt på så bliver kattene gerne i stuen.

    N9nna det er da øv at du troede i skulle være 3 om at planlægge Halloween og så står du pludseligt helt alene med al planlægningen, jeg kan godt forstå du er stresset, man har jo stadig alt sit eget og job også, kan du ikke bede om hjælp fra andre??

    Jeg elsker forøvrigt selv vild med dans, måske fordi jeg selv ville ønske jeg kunne danse, det har jeg desværre aldrig lært..


  • #10   20. okt 2016 her er vi i gang lidt over det hele, i haven, i huset ja der er sket meget på det sidste smiley lige nu er vi ved at forny lidt vores badeværelser smiley trænger til en update da de alle 3 er fra starten af 80ërne ...hehe
    men drengene hygger sig, de er med i alt hvad vi har gang i så det er jo spændende for dem også hvad de mennesker nu finder på smiley


  • #11   20. okt 2016 Heidi vi var tidligt inde i byen, så det var ikke stor slemt med folk smiley
    Emma har været i vokse alderen siden hun blev født smiley der har endnu ikke været pauser, og hun får stadigt nyt tøj hver 3-6 mdr, selvom vi køber det med god plads, og var der ikke voksetillæg ville det være være smiley lægen forventer hun bliver mindst 180cm, hendes far er ca 200cm.
    Jeg blev konfirmeret i sko i størrelse 34 og bruger str 36 nu, Emma skal have str 37, fordi der skal voksetillæg til, det bil sige det er 2 nr større end da hun fik sandaler i april smiley
    Jeg har sat film på nu, gider ikke denne lille skærm mere idag smiley


  • #12   20. okt 2016 Kattebakkeskidtskraberassistenten sover en del for tiden så er der dømt hviletid for hele banden.

    profilbillede
  • #13   20. okt 2016 Her går tiden på at nyde min ferie, selvom jeg ikke har det så hårdt i hverdagen da jeg kun skal møde i skole 2 gange 2 timer i ugen cirka smiley

    Men hvis skolen og min lære havde holdt ved hvad de sagde, så havde jeg været i praktik hos en kvægdyrlægen nede i sønderjylland nu, hvilket jeg havde glædet mig helt vildt til! Men skolen og min lærer træk noget tilbage som de havde sagt god for, og nu kan jeg så ikke få den praktikplads, da jeg først skal i praktik efter min eksamen i januar nu, og den praktikplads har en anden praktikant på det tidspunkt smiley

    Så.... jeg er godt sur på min skole nu, men skal snakke med praktikkordinatoren på torsdag i næste uge, så jeg har valgt at slappe af og nyde min ferie smiley Her hjemme går det ganske stille og roligt, der sker ikke det vilde, og vi bruger tiden på at få spillet lidt spil på computeren smiley


  • #14   20. okt 2016 Dejligt med ferie Heidi og øv med den praktikplads, forhåbentligt finder du en anden plads der er lige så spændende til januar.

  • #15   20. okt 2016 Ja det er rigtigt øv. Især når jeg har arbejdet hårdt for at få den praktikplads. Alle andre steder jeg har søgt har de afvist mig for grumt. smiley

  • #16   20. okt 2016 Hvor i Sønderjylland skulle du have været i praktik?

  • #17   21. okt 2016 Jeg har brugt dagen på at rydde op, og være i petworld, som holder fødselsdag - jeg købte en radiator seng, men desværre er min radiator ikke bred nok til stængerne kan hænge på den. Og så er jeg startet på vådfoder smiley håber det kommer til at hjælpe med maverne, det er Feringa killing. Ellers har jeg været på pokémon jagt og hygge spillet Skyrim :3

    profilbillede
  • #18   21. okt 2016 Susanne: jeg skulle have været i praktik i Glejbjerg, hos Skovbjerg dyrlægeteam. Kunne bo hos min mor som også havde sagt hun gerne ville kører det før om morgen for at jeg kunne møde der smiley Hun arbejder i Brørup nemlig smiley

  • #19   21. okt 2016 Øv det er træls. Det havde ellers passet fint. smiley

  • #20   21. okt 2016 Susanne nu spørg jeg måske dumt, men passet fint med hvad? smiley

  • #21   21. okt 2016 Ja med at du kunne bo hos din mor og køre med. smiley

  • #22   21. okt 2016 Ja det passede nemlig helt perfekt og jeg havde sådan glædet mig til det smiley Samt så kunne jeg nemmere have kommet forbi Vorbasse udstillingen smiley

    Men jeg skal bare koncentrer mig på mine timer, og at gøre min eksamen færdig, samtidig med jeg igen igen søger efter en praktikplads, selvom jeg vil mene det er skolen job nu her, når de ved hvor svært jeg har haft ved at finde den her, og at de så "ødelægger" det smiley


  • #23   21. okt 2016 Kommer du så slet ikke forbi i Vorbasse? smiley

    Jamen Tomiss og Jazzy havde glædet sig.


  • #24   21. okt 2016 Nej jeg kommer ikke forbi Vorbasse desværre smiley havde også håbet på det

  • #25   21. okt 2016 smiley smiley smiley smiley

    profilbillede
  • #26   21. okt 2016 Ja ved godt jeg skuffer dem og dig smiley men det tager mellem 2-3 timer for mig at komme fra Århus til Vorbasse med offentlig transport. smiley

  • #27   21. okt 2016 Det er muligt jeg måske... og jeg siger måske kan komme til Vorbasse udstillingen smiley Det kræver en snak med min mor så jeg ikke skal rejse 6 timer i løbet af en dag det bliver også for meget smiley Samt jeg vil jo helst have hende med også hvis det kan være muligt smiley

  • #28   21. okt 2016 Så må jeg gå og håbe på det der lille måske. smiley

  • #29   21. okt 2016 Haha ja jeg håber også for det er sindssygt hyggeligt til udstillinger smiley især når man begynder at lærer folk at kende som også er med smiley

  • #30   21. okt 2016 Ja netop. Vi kender jo en hel del efterhånden, og de kommer alle mulige steder fra. smiley

  • #31   21. okt 2016 Jeg ser på det imorgen smiley jeg vil hoppe i seng så sov godt smiley smiley

  • #32   21. okt 2016 Jeg er også på vej i seng. Selvom drengene nok bliver oppe lidt endnu. Ak ja den ferie. De er ikke til at drive i deres senge. smiley

  • #33   21. okt 2016 Godmorgen herfra. Jeg har skam spurgt om hjælp, men dem jeg kender har alle deres at slås med: ens mand er blevet fyret og kan ikke søge andet pt pga fagforening og arbejdsplads slås, ens mor er død osv smiley vi prøver (er stadig to, den ene er bare medløber og vil helst ikke tage stilling til noget som helst) at få bare lidt op at køre, for det har været en kamp at overtale området til at bakke op om det smiley
    Det skal nok gå, er bare lidt fyldt. Det hjælper heller ikke at min papfar er hårdt angrebet af kræft smiley


  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 501
    #34   21. okt 2016 her har det været lidt ned af bakke de sidste 3 uger,hvor jeg har været syg,den ene uge indlagt på hospitalet med lungebetændelse,som var en fæl omgang,hvor jeg fik ilt og masker etc.er nu hjemme igen og får stadig penicillin til det sidste,har svært ved at komme af med hosten smiley
    ja det var så den efterårsferie,lidt synd for mine drenge,at det blev sådan.
    nå men nu skal det bare gå fremad,og skal da helst være helt rask til Athea skal vise sine kommende killinger frem,det glæder jeg mig til,og håber alt vil gå godt smiley


  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 501
    #35   21. okt 2016 Athea* der skulle selvfølgelig stå :Zahraa. smiley

  • #36   21. okt 2016 Øv N9nna både med at der ikke er nogle der kan/vil hjælpe dig med planlægningen, men da så sandelig også med at din papfar skal slås med kræft, jeg håber han klarer den, det er en møg sygdom som rammer hele familien. Min morbror har for få måneder siden fået konstateret kræft i sin ene nyrer og da han har nedsat nyrer funktion så kan de ikke bortoperere nyrer og garantere at den anden nyre kan tage over, så han har sagt nej til operation, heldigvis er kræften indkapslet, så forhåbentligt kan han leve nogle år, men ingen ved det smiley

    Berit det var da noget af en omgang du har og er igennem, det er en standhaftig lungebetændelse du har reddet dig der, sådan en efterårshoste er så svær at komme fri af desværre, og man bliver så træt af at høste, håber pencelinen kan tage det sidste så du kan blive helt frisk snart. Det er synd for dine drenge at mor er syg i ferien, men det er jo ikke noget man planlægger og de er nok bare glæde for at du er hjemme igen og ikke på hospitalet. Så kan i jo hygge jer indendøre med varm kakao og dvdfilm eller computerspil smiley
    Ihhh og du skal også have killinger, hvor jeg dog misunder jer opdrættere en gang imellem smiley smiley smiley men nej jeg tror ikke det er for mig, jeg har så svært ved at lade killingerne flytte hjemmefra smiley


  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 501
    #37   21. okt 2016 ja du har ret Heidi,mine drenge var bare glade for at jeg kom hjem,og de har været så søde,og har hjulpet herhjemme med alt,da jeg selv intet har kunnet smiley man bliver godt træt til sidst af at hoste,og har kun kunnet sidde op og sove i snat 3 uger..
    men nu vil jeg være rask igen smiley
    og i aften kommer der jo vild med dans,et af mine favorit programmer,elsker at sidde og slappe af mens man bliver godt underholdt smiley
    jeg elsker at have killinger,selvfølgelig kan det være svært at sige farvel,men er man sikker på at det kommende hjem er det helt rigtige,kan man også være glad for at killingen får det godt smiley


  • #38   21. okt 2016 Helt sikkert hvis man har en god følelse med køber af killinger e så er det nemmere at sige farvel for så ved man de bliver passet godt på, og som opdrætter i mange år vil jeg tro at man lærer at kende de små signaler der fortæller om denne person er den rigtige. Jeg har kun erfaringen fra mine plejekillinger, og det syntes jeg var svært. Men der er nu også mange andre gru de til det nok ikke lige er i kortene for mig at være opdrætter, i hvertfald ikke lige nu. Jeg tror jeg bedre vil!e egne mig til at have en kat udstationeret hos mig for en opdrætter der ikke havde plads nok selv smiley smiley

  • #39   21. okt 2016 Og ja vild med dans er et skønt afslapning gs Show smiley

  • #40   21. okt 2016 God bedring Berit. Selvfølgelig skal du være rask til, at der kommer killinger, så du kan nyde dem fuldt ud. smiley

  • #41   21. okt 2016 Så er jeg på nettet igen smiley så nu kan jeg i det mindste være på uden at få hovedpine.
    Nu mangler jeg bare at få den nye iPad igang, og min chromecast skal sættes op igen, til det nye netværk.
    Idag kom 2 nye kattebakker, jeg havde fået en smadret smiley hvordan det skete smiley det fortæller jeg kun på PB smiley


  • #42   21. okt 2016 Ej Jette sådan kan man da ikke skrive smiley :D smiley

    Jeg er ENDELIG startet i terapi for min borderline, depression og angst. Nu har jeg også kun ventet i 2 år på at kunne komme igang. Og jeg har været syg i små 20 år.
    Så jeg er glad. Gruppeterapi en gang om ugen og individuel en gang hver anden uge. Det er dog også hårdt. Er godt klar over, der nok venter nogle hårde dage forude.

    Samtidig prøver jeg at få tingene til at hænge sammen økonomisk. Jeg er en af dem, der er blevet ramt af det nye kontanthjælpsloft. Ikke meget men stadig nok til, jeg lige skal tænke mig om en ekstra gang, hver gang der skal købes ind. 8 år på kontanthjælp (sygemeldt alle 8) fordi de ikke har vidst, hvad de skulle gøre med sådan en som mig.

    Nå men Fimsen har det godt. Hun fiser rundt og opfører sig totalt killingeagtig som hun plejer smiley Har prøvet at forklare hende at hun nu er en stor voksen kat på 6 år, men hun forstår niks og nada smiley Hun kan drive mig til vanvid, fordi døren ud til altanen nu er blevet lukket pga kulde. Men næ nej. Damen forlanger den står åben!!! Og hun er mega vokal når hun mener, hun har ret! Så åbner man, og regner med hun går ud. Nej nej. "Jeg sætter mig da bare her i døråbningen Mor, så du kan sidde og fryse :D"
    Dumme dyr smiley


    profilbillede
  • #43   21. okt 2016 Haha altså fimse smiley
    Tak for tankerne, håber også snart på bedring, det har sgu været hårdt!


  • #44   21. okt 2016 Ihhh hvor spændende smiley Jeg skal hente katte kalender imorgen, hvor Milo er med i smiley Er så spændt på at se hvilket billed de har valgt at bruge af dem jeg sendte til dem smiley Havde lidt troet de havde glemt mig, men har lige fået besked om at pakken ligger på posthuset smiley

  • #45   21. okt 2016 Hvad er det for en kalender Heidi J????

    Karina hvor dejligt at du endelig får noget behandling for dine diagnoser, ja når først man ender syg på kontanthjælp så er det ikke fordi det vrimler med hjælp desværre, det er som om de kommer folk i en lille skuffe og forsøger at glemme alt om det, jeg har selv en veninde som har været syg på først dagpenge så kontanthjælp, det startede med en arbejdsskade som desværre ikke er blevet godkendt som arbejdsskade, og så er der løbet depression m.m. på, nu har hun endeligt efter 6-8 år blevet tilkendt revalidering og starter på pædagog uddannelsen til februar, hun er også ramt af kontanthjælpsloftet, med en hjemmeboende teenager med angst og en udeboende teenager med aspergers, hun har mistet 2300 Kr om måneden, så hun glæder sig til at komme i gang med en uddannelse så hun igen kan forsørge sig selv og føle sig som helt menneske igen.

    Ja de der katte glemmer nogle gå ge at de ikke længere er killinger, selv min store Tøsen påsnart 10 år kan få et killingeflip og ræse rundt efter et stykke legetøj smiley smiley


  • #46   21. okt 2016 Det er denne http://www.forlagetvandkunsten.dk/112539/ smiley

  • #47   21. okt 2016 Hvor sejt smiley

  • #48   21. okt 2016 Plus sammen med kalenderen kunne jeg bestille bøger derinde fra for 1000 kr, hvilket jeg egentlig ikke gjorde da der ikke var nogen jeg gad og have, så har fået kalender for de 1000 kr. Så er spændt på hvor mange jeg får, og hvis jeg får nok, kunne jeg godt finde på at tage dem med ned til Vorbasse udstillingen og give dem til der sælger ting til gode for hitte katte smiley

  • #49   21. okt 2016 Vi har været ved at samle lidt sammen til Brita (hittekat.dk), når vi skal til Vorbasse, og der kommer sikkert mere, når vi får ryddet op i det andet skab også. smiley

  • #50   21. okt 2016 Ja jeg har ikke selv så meget jeg kan give til hende og lidt svært at have en god del med når jeg tager toget smiley Men hvis jeg har kalender i overskud synes jeg godt de kan tjene lidt på dem smiley

  • #51   21. okt 2016 Mange bække små ved du nok. smiley


  • #52   21. okt 2016 Vi har lige regnet sammen til at med den kalender jeg ville få ud over dem for de 1000 kr, ender jeg med 7-8 kalender, beholder en selv og mener en af mine veninder gerne ville have en også smiley Så medmindre min mor også vil have en er der 5-6 til Brita til Vorbasse smiley

  • #53   21. okt 2016 Nu hvor jeg er så heldig at have efterårsferie får jeg tegnet lidt om aftenen, i går færdiggjorde jeg denne tegning af en hest smiley
    Udover det passer jeg selvfølgelig vores dyr, og hygger med dem (hedte, hunde og katte) smiley


    profilbillede
  • #54   21. okt 2016 Her sker der hellere ik så meget spændende smiley
    Det er jo bare kedeligt og trist vejr .
    Og mine katte sover det meste a tiden væk, men når de så er vågne er der virkelig os bare krudt i røven på dem smiley

    Her er lige et billede a dem hvor de ligger og hygger:)


    profilbillede
  • #55   22. okt 2016 Wow den er smuk Tanja! Både hesten og tegningen smiley

  • #56   22. okt 2016 Så fin en august kat jeg har mig smiley

    profilbillede
  • #57   22. okt 2016 Sikke en spændende teaser smiley

  • #58   22. okt 2016 Skønt billede af smukke Milo smiley

  • #59   23. okt 2016 Jeg er gået i efterårs-mode. Det er koldt, jeg fryser, mit tøj kan ikke blive tørt, min søster har snart fødselsdag og jeg orker ikke at skrive sang fordi det hele driller mig. På arb. har jeg ikke en skid at lave fordi vi har rod i EDBsystemerne.

    Det var så alt det negative.

    Jeg er gået lidt i offline moden. Dvs at jeg er gået i gang med at hækle klude i massevis, så jeg kan få udsluset mine plasticfyldte engangsklude.
    Så er jeg lidt små-irriteret over noget foreningsarbejde, hvor jeg havde planlagt at gå som formand til generalforsamlingen, men nu fyger det med beskyldninger fra toppen, så jeg er godt rystet.

    Og så det forbandede kontanthjælpsloft!!! Jeg har ondt af jer der bliver ramt, for det er jo desværre mange som er syge og ikke arbejdsmarkedsparate.
    Det er vildt dårligt at man skal vente så lang tid for at komme i psykiatrisk behandling - men der er jo mere prestige i kræft.
    Så i næste uge skal jeg ikke høre radio eller se TV for jeg gider ikke at man skal bruge en hel uge på at indsamle millioner til én sygdom. Næhh.. man kunne fordele dem til medicinske/psykiatriske sygdomme, alle dem der bliver overset.

    Men kattene har det godt (det har I jo set) bortset fra at Freddie lige har fået nedtur i dag (Metacam-dag) sikkert pga. kulden. Elvis er gået i killinge-mode (han er også kun 7 år) så der er ikke den form for ballade han ikke kan finde ud af smiley Lucas??? Tjahhh... når bare der er plads ovenpå kosteskabet, mad i skålen og godbidder til natmad, så er han tilfreds.

    Skal vi så ikke lige krydre tråden med lidt musik til at varme sig på?


  • #61   23. okt 2016 Og så lige lidt om tiden vi går i møde..
    https://www.youtube.com/watch?v=PzvhbfJL3A0


  • #62   23. okt 2016 Hvornår er der for resten udstilling i Vorbasse???

  • #63   23. okt 2016 Udstillingen i Vorbasse:

    19. - 20. november
    Vorbasse Fritidscenter, Drivvejen 1, 6623 Vorbasse

    Der er nu åbent for tilmelding.
    Hvis du er medlem af JYRAK kan du logge ind med dit medlemsnummer og login. Hvis du er medlem et andet sted og aldrig har tilmeldt via jyrakudstilling.dk skal du starte med at oprette bruger, så kan du tilmelde når vi har sendt dig brugernavn og login.


    Entre for publikum: Voksne: Kr. 35,- / børn 15,-


  • #64   23. okt 2016 Musik i tråden er en god ide Husk vildkattene, så hvis andre har lyst til at dele et musiknummer så kom gerne frisk smiley
    Jeg er ikke fan af efteråret ej heller vinteren, jeg er langt mere til forår og sommer med, så jeg er også begyndt med flere lag tøj og sidde og putte mig i tæpper om aftenen smiley smiley

    Jeg vil så sige jeg har intet imod indsamling til kræft, måske fordi jeg har haft kræft tæt i de på livet. Men jeg er modstander af dette mediecirkus som der bliver lagt op til i denne uge, alle de penge det koster at stykke sammen kunne i stedet for bruges langt mere fornuftigt, så hele sundhedsvæsnet kunne få en bid af kagen, der er mange i den sektor der kunne bruge de millioner som det koster at stille dette Cirkus på benene, så nej det støtter jeg ikke, vil jeg støtte Kræftens bekæmpelse så gør jeg det med et årligt beløb ( hvilket jeg forøvrigt allerede gør og har gjort i mange år).


  • #65   23. okt 2016 Måske er det fordi jeg ikke ser normalt tv, men hold da op, er det allerede et år siden sidste show?
    Jeg hygger lidt med familien idag, væk fra kattene da humøret er rigtig skidt smiley
    Min hunkat, som nu har fået navnet Luna, har skiftende afføring og har haft det siden hun kom. Hun er nu på vådfoder fra Feringa, som det går ok på (var på Thrive og så GranataPet som begge gav dårlig mave - og så BARF som gav hende hård mave) hun er i det mindste stoppet med at bløde når hun er på toilettet.
    Det er skisme hårdt når de er syge så længe, det er 1 måned siden hun kom.

    Hun er også lidt sky, så jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal agere med hende - min dreng er glad for alt og ikke bange for noget.


  • #66   23. okt 2016 Ida, hvad viste afføringsprøven?

  • #67   23. okt 2016 Vi valgte ikke at tage nogen, da dyrlægen mente det kunne være fordi der var for meget knogle i raw maden - hun snakkede og at prøve skånekost (vi hed vist alle det betyder RC) så jeg valgte at prøve mig frem med noget kvalitets vådfoder

    Vi aftalte at tage en prøve hvis problemet blev ved


  • #68   23. okt 2016 Undskyld, men jeg havde ikke turde vente. Jo længere tid der går, jo større er chancen for permanent skade på tarmene.

  • #69   23. okt 2016 Hun er stoppet med diarre og dyrlægen kunne ikke mærke at hun skulle være forstoppet - hun bløder ikke længere, men da hun også har været stresset og er ny, synes jeg det var bedst at vente og se - det er også forholdsvis ukendt foder for hende.

Kommentér på:
Her er så stille..

Annonce