{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Her er så stille nu.?
  • #1   14. apr 2016 Tror desværre der er for meget negativitet.!! Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg synes bestemt ikke om, f.eks at blive "angrebet", "overfuset" eller "talt ned til" hvis man stiller et spørgsmål, ide, råd (begge veje)..

  • #2   14. apr 2016 Enig med Ditte.. kan være svært at svare eller stille et spørgsmål når man allerede inden man skriver er bange for at det ender negativt.. smiley

    det er utrolig ærgerligt smiley


  • #3   14. apr 2016 Det er surt når få personer ødelægger det for andre smiley Desværre synes jeg også det ikke er så fedt længere at spørge om ting herinde. Sikke mange fordomme der er, det kan man ikke rigtigt bruge til noget smiley

  • #5   14. apr 2016 Eller også er det bare fordi at folk har fået forårsfornemmelser og har slukket computeren smiley
    Ja, der har været nogle voldsomme rutsjeture på det seneste, min kæde er nu kun hoppet af en enkelt gang da en bruger startede med sætningen: "Du er sgu så klog!"
    Næhh... jeg kommer med råd ud fra mine erfaringer og jeg spiller ikke dyrlæge smiley

    Men altså:
    Ja-hatten på, der er kun få brugere der ikke altid formulerer sig pænt og det er faktisk også svært, for et er hvad afsender vil sige, et andet er hvad modtager forstår.
    Jeg håber i hvert fald ikke at jeg har jaget nogen væk eller skabt frygt, for så regner jeg med at admin standser mig smiley


  • #9   14. apr 2016 Øhhhh, Hvad handler det om.???

  • #12   14. apr 2016 De der alen lange tråde med brok mellem 2 bruger, det er det eneste jeg ikke kan bruge til noget, og det ødelægger tit rigtigt gode tråde med fnidder.
    Men ellers så er det en stille periode, dem er der nogle af hen ad vejen, men vi har jo desværre også sagt farvel til flere aktive mennesker, som jeg for mit vedkommende savner til at sætte gang i tråde " uden brok"


  • #14   14. apr 2016 Præcis Jette og det er møg ærgerligt smiley

  • #17   14. apr 2016 Er lidt stille for tiden, fordi vi har killinger i huset. smiley Og hunkatte i løbetid, så tiden går med at sende til parring, hente hjem igen. Passe, pleje og nusse om misserene og komme ud i haven og nyde det dejlige vejr. smiley

    Så er kun lige inde, for at smide film + billeder ind af misserne.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #19   14. apr 2016 Jeg skriver i morgen i tråden, er på vej i seng er mega træt, men tak for jeres input smiley

  • #21   14. apr 2016 Ja jeg har tænkt dert samme Janne, her er stille, men så må vi jo blot sætte gang i nogle hyggetråd, som jeg også har oplevet et par stykker forsøge, men desværre dør de ret hurtigt ud..
    Den der med at det er fordi der hurtigt går finder i trådene den køber jeg ikke rigtigt, for sådan har det altid været at nogle er hurtige på aftrækkeren og det har aldrig gjort KG dødt, næhh det handler nok om at det er forår og man har gang i meget andet.


  • #22   14. apr 2016 Eksamener, killinger og andet smiley det fylder jo hos folk.
    Jeg kan godt lide hverdagstrådene og der hvor der kommer spørgsmål ind eller jeg selv stiller spørgsmål - det er altid rart at høre hvordan folk har det og hvad de går og laver og så få nogle input på problemstillinger man døjer med smiley


  • #24   15. apr 2016 før jeg svarer i en tråd, må jeg indrømme at jeg tjekker hvem der har svaret, for jeg gider ikke verbale overfusninger fordi jeg måske har en anden holdning end andre smiley jeg skriver ellers altud : herhjemme gør vi, eller jeg foretrækker....

  • #27   15. apr 2016 Det er svært at lave hyggetråde, når så ingen gider svare.

    Jeg synes generelt, at her er hyggeligt. Lidt stille ja, men det er vi alle ansvarlige for. Jeg prøver indimellem at lave en tråd, men som sagt så er det fåtal, der deltager, og det er ret trist.

    I går har jeg haft mega travlt med at lave en ny FB-profil, da Facebook synes, at min den gamle skulle slettes.


  • #30   15. apr 2016 da jeg både har havegal. hundegal. og kattegal, og mest bruger hundegal. så er det begrænset til 2 gange om dagen jeg kigger ind på k.g. og ikke ret tit jeg opretter tråde, for folk herinde er ret negative hvis jeg skriver om ladekattene, så det gør jeg ikke hvis det gode humør skal bevares.

    profilbillede
  • #31   15. apr 2016 Øhh Lotte? Hvad mener du lige?
    Det er ikke dig der har stukket mig sådan én i hovedet, hvis det er det du mener, så rolig nu smiley


Kommentér på:
Her er så stille nu.?

Annonce