4.206 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Sår i nakken Sår i nakken

Hej alle ..
Min skovkat er begyndt at få nogle små sår i nakken .
Jeg troede først i starten at det var pga. hans bagklør var for lange da jeg ikke plejer at klippe dem , men nu er det ret tydligt at se det ikke er kradsesår.. Har læst mig frem til det kan være madallergi , men har skiftet hans tørfoder , og det er ikke blevet bedre af det ..
Han er indekat , 4 år gammel og kastreret..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sår i nakken
  • #1   8. mar 2013 Først skal du lige ændre katergorien til generel diskution istedet for Off Topic smiley

Dernæst, vil jeg lige spørge: Giver du loppekur i sådan en pipette i nakken??

• #2   8. mar 2013 Hvordan gør jeg det ? smiley

Nej han er jo indekat , så troede ikk det kan være lopper ? Kan heller ikk se nogen i hans pels..

• #3   8. mar 2013 Det var heller ikke fordi jeg mente han havde lopper, men hvis du havde givet ham en loppekur i nakken, så kunne det være en allergisk reaktion overfor loppekuren, men når du ikke har det, så er det jo ikke det..

Jeg syntes du skal kontakte dyrlægen, for det kan godt være allergi overfor et og andet..

Jeg tror ikke du kan rette selv nu, men du kan kontakte Hj Admin om at hjælpe dig, du kan så vidt jeg husker kun rette 15min efter du har oprettet emnet..

• #4   8. mar 2013 Hvis der er det samme stof, han er overfølsom for, i det nye foder, så hjælper det ikke noget at skifte...
    Så du bliver nød til at få dyrlægen, til at undersøge det...

Jeg tror nemlig også, det kan være noget allergi ...

• #5   8. mar 2013 Har han også små sår på maven? Eller når du børster ham kommer der så små sår/hud skæl med en 5-10 hår i, for så er det næsten sikkert allergi smiley
    Håber du får noget helt andet at vide ved dyrlægen, for det er ikke sjovt når de har allergi.

• #6   8. mar 2013 Ps Indekatte kan altså også få lopper.... du bevæger dig jo ud af lejligheden og kommer jo hjem igen... måske med en loppe eller to smiley

• #7   8. mar 2013 Nu har jeg fået tid hos lægen på tirsdag , så må vi se hvad han siger .

Jette - Nej det er udelukkende i nakken . han har ikke skæl .. Men hvad kan der ske hvis det er allergi ? smiley

• #8   8. mar 2013 Huuuum ja så skal man til at finde ud af hvad katten ikke kan tåle, det gøres tit ved en blodprøve som sendes til Tyskland, og katten får som regel også noget som hjælper nu og her, men det er ikke noget den har godt af at få for tit.
    Min egen kat viste ikke noget på standard testen, men kan ikke tåle parfume, grøn farve, lakseolie, og ny jord smiley lyder skørt, der er også noget andet han reagere på men jeg har ikke fundet ud af hvad.
    Men nogle tåler ikke korn, lagermider, græs, lopper, ja listen er lang, og det som skal gøres skal stå mål med problemet.

Kommentér på:
Sår i nakken

Annonce