985 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Vådfoder til maine coon Vådfoder til maine coon

Jeg modtager min lille Maine Coon killing om nogle få uger, og jeg er helt nybegynder med racen.

Jeg har snakket med avleren om foder, og ved at killingerne ikke er vant til at få vådfoder mere end 1-2 gange i måneden, og kun en skefuld af gangen. Men jeg ville derfor høre om hvad de anbefaler af vådfoder og hvor ofte?

Lige nu er han vant til RC kitten tørfoder, og vi får også en pose foder med. Han er vant til at have det ad libitum, så det agter jeg fortsætte med, hvis der selvfølgelig ikke bliver problemer med det.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vådfoder til maine coon
  • #1   22. mar 2013 Bedst er det at finde et vådfoder uden korn og sukker, kan abefale LUX fra Aldi..

Og den må godt få voksen vådfoder..

• #2   22. mar 2013 Vådfoder hver dag, jo mere kød jo bedre, og også gerne råt kød.

profilbillede
  • #3   22. mar 2013 <b>Vådt eller råt hver dag! :)</b>

<b>Kød med ben til tænderne!</b>
    Dertil er det rigtig godt at lære killingerne at spise rå kyllingehalse da det vil forebygge tandkøds/tandsten problemer. (det skal måske skæres lidt ud til killingerne. I starten gav jeg min voksne kat kyllingehalse skåret i 1cm dele.)