1.272 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Pasning af katte?? Pasning af katte??
Hvad gør man hvis man på et tidspunkt står uden lejlighed for noget tid og har 2 katte??
Er der steder hvor man kan få dem passet?? Selvom jeg har det rigtig skidt med det
0 synes godt om
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
Problemet med at søge hjælp på et katteforum er, at folk jo typisk selv har kat, og det vil ofte være for problematisk at sammenføre kattene med deres egne.
Kender du ikke selv nogen uden hund/kat, der kunne tage sig af dine katte i perioden? Du må vel også selv skulle låne en seng eller sofa et sted - kan du ikke have kattene med der? Kattene kan sagtens klare sig på lidt plads for en periode.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Håber du kan finde et midlertidigt sted, hvor du selv kan bo med kattene, indtil du forhåbentlig får fast bolig. Fx hos venner, familie, eller leje en kolonihave eller lign.
Det er en tillidssag at få katte passet af fremmede, så hvis du finder et privat "feriehjem" til dem, så se det godt an inden, du overlader kattene dertil.
(Bl.a. her på KG har jeg desværre læst om ulykkelige historier med pasning hos private).
sep 2005
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 12
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Afhængig af hvor i landet du søger, kan man vist godt være heldig med at finde noget via Boligportalen.
Jeg håber, du hurtigt finder en rar bolig, hvor du kan have kattene, så problemet slet ikke opstår. Held og lykke!
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 11 Svar: 331
Men der er lidt langt for dig, da vi bor i Holbæk. Der er sikkert gode steder omkring København også.
Rigtig meget held og lykke med det, krydser fingre for du finder en god bolig, hvor kattene kan flytte med.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Det kan selvfølgelig være svært hvis du ikke ved hvor lang tid det drejer sig om, men eneste anden mulighed er vel at sælge kattene eller indlevere dem til et internat, men så får du dem jo ikke igen når du finder en lejlighed og det lyder jo ikke til at det er det du vil..
Pasning af katte??