1.421 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

p piller til kat p piller til kat

fandt lige på FB et ikke så rart billede af hvad p piller kan forårsage

historien kan læses her:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152716516580290&set=a.10150157679335290.424790.426477040289&type=3&theater

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  p piller til kat
  • #2   8. apr 2013 Nej det er bestemt ikke rart og desværre en balancegang man som opdrætter må lave. Jeg har en mokke, der er påvirket på humør og oveni fik hun så her for ca 2 uger siden åben livmoderbetændelse, så hun lukkes.

P-piller kan absolut ikke anbefales, når man har en kælekat, der ikke skal bruges i avl. Kun som nødløsning til man har råd til neutralisering, hvilket bør prioriteres højt.

• #3   8. apr 2013 Virkelig neutralisering frem for de p-piller..... smiley

Eneste forsvarlige løsning, når det skal være kælekat !!!

• #5   8. apr 2013 Jeg ved desværre ikke hvilke præperater de bruger i Sverige....

Men jeg syntes desværre jeg jævnligt høre om katte der herhjemme udvikler Canceren, og de dyrlæger jeg har talt med ( som udtaler sig uafhængigt af hinanden ) taler ikke varmt for de p-piller.... så jeg ville aldrig give nogen af mine det, så hellere neutralisere fra start.

• #6   8. apr 2013 smiley

Kan kun sige at jeg er og vil altid være varm fortaler for neutralisering til kælekatte, uanset om det er han- eller hunkatte..

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #9   8. apr 2013 Åhhh stakkels stakkels kat. smiley
    Tråden her er gemt i mine favoritter herinde til en anden gang, hvis p-piller skulle komme på tale i en tråd.

• #10   8. apr 2013 Phuuuuuhaaaaa.... aj hvor er det synd.... ja for alle fertile hunkatte smiley

• #11   8. apr 2013 det er jo også en af grundene til at flere og flere dyrlæger vil se katten inden de udskriver p-piller. det er desværre et nødvendigt onde for opdrættere at bruge dem i perioder. men til kælekatte er det et no go i min optik. ingen killinger forlader mig uden at være blevet neutraliseret.

Kommentér på:
p piller til kat

Annonce