{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Er min kat i løbetid? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Har en kat på snart 3 år,
hun blev stiliseret da hun var 1 år.
-hun miaver utroligt meget faktisk hele tiden men i går og i dag er hun begyndt at gøre det mere for sig selv, hvor hun mest plejer at komme hen til og os miave og nu gør hun det over alt i huset.
vil i tro hun er i løbe tid?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er min kat i løbetid?
  • #2   9. apr 2013 har bare hørt nogle sige at jo hurtigere man får sin hun kat stiliseret kan dyre lægen ikke ''fjerne'' det hele, har hørt om en hun kat der blev stiliseret for tidligt og kom i løbe tid 2 år efter og skulle ind og få fjernet det hele

• #3   9. apr 2013 Sandsynligheden for at steriliseringen ikke er gjort ordentligt er så lille at det er usandsynligt

Den kalden som hunkattene gør, er for at fortælle hankatte at hun er liderlig og klar. Det stadie kommer hun ikke i mere.

Tror også bare din kat er begyndt at snakke mere

• #5   9. apr 2013 Njaaaa det lyder meget lidt sansynligt at en steriliseret hunkat kommer i løbetid, det er korrekt at hunkatte der ikke har fået fjernet både æggstokke og livmoder kan gå i noget der ligner løbetid, man sansynligheden for at den vil få kræft fremfor at gå i løbetid er højere, derfor er det heldigvis også de færreste dyrlæger der ikke fjerner alt, jeg har altid sikret mig at min dyrlæge fjerner alt når de sterilisere..

Men jeg tror nu blot at din kat er begyndt at snakke mere, det er ikke unormalt, nogle katte begynder at snakke mere jo ældre de bliver nogle snakker mindre jo ældre de bliver..
    Hvis katten ellers virker sund og rask og ikke piver eller hvæser når du rører bestemte steder på den (altså den ikke har ondt) så skal du bare snakke med din kat, i kan føre lange samtaler og det er rigtig hyggeligt smiley

• #6   9. apr 2013 Hvis man bare har fået noget af livmoderen ud så kan de ikke få killinger så hun er snag salig smiley

• #7   9. apr 2013 Det har intet med at gøre hvad der er fjernet, eller hvornår. Sidder der et stykke flyvsk ovarievæv (æggestok) et eller andet sted - så kan katten komme i løbetid.

• #9   10. apr 2013 Jeg er enig med Lis * smiley

Kommentér på:
Er min kat i løbetid?

Annonce