{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat ligger i katte Bakken.,
  • #1   9. apr 2013 hmm... det giver en ny betegning til møjkat.... men har ingen ide om hvorfor... er det en lukket bakke?

• #2   9. apr 2013 den gør det fordi der kølig i kassen. der også mange katte der gør det på udstilling.

• #3   9. apr 2013 Det kan godt være usikkerhed, hun omgiver sig med kendte dufte og på den måde er hun tryk, og dufter af både sig selv og den anden kat som bruger bakken.
    Jeg har en som er 8 år og han ligger ikke i den, han tager støvbad smiley det har han altid gjort, men heldigvis er det når jeg lige har gjort bakken ren for klumper.

• #4   9. apr 2013 Vores ene pige ligger sig også altid i bakken når den er ny vasket og med nyt grus dog går hun ud igen efter 5 min.

• #5   9. apr 2013 Jeg så faktisk i "My cat from hell" at det skyldes utryghed. De omgiver sig med deres egen duft, fordi de er utrygge - og når de vælger deres egen 'bæ-lugt' så er det slemt.

Han kaldte det en busk-kat. Altså en kat som gemmer sig i buskene, i stedet for en kat som springer op i træet.
    Derfor kunne man prøve at lave en plads til den i f.eks en vindues karm, eller oven på et skab - så den i stedet kom til at "eje" rummet. Kunne observere oppe fra, uden at være tvunget til at tage direkte del i det, og være udsat ved at være på gulvet.

Og hvis det er en lukket kattebakke, med 'tag' så tag det af. Man skal helst fjerne muligheden for den adfærd og forsøge at gøre den tryg andre steder. En kat bør ikke omgive sig med sin egen stank på den måde.

Det var sådan hvad jeg kunne huske fra det program.

• #8   9. apr 2013 Gaia, giver også ret god mening en kat er utryg på udstilling (:
    Lukket inde i et bur med tusinde vis af lyde udenfor og dufte af fremmede katte (:

• #9   9. apr 2013 På udstil kan det så også skyldes varme. Ved 1 af mine katte lider når det er en godt opvarmet sal da jeg har det ret køligt herhjemme. Nogle af hallerne er varme:(

Kommentér på:
Kat ligger i katte Bakken.,

Annonce