Forslag til vådkost til kræsen kat Forslag til vådkost til kræsen kat
hej.
jeg har en hankat på snart 3 år som ikke rigtig vil spise vådkost, da han var mindre elskede han vådkost og kunne sagtens spise to potionsposer om dagen, men nu rør han det næsten ikk, han slikker lige sovsen i sig også går han fra det igen. Vil rigtig gerne give ham vådkost for at han skal have lidt andet end bare tørkosten.
Jeg har prøvet flere forskellige nu uden held.
har prøvet cosma, hils, royal canin, kitekat, lux fra aldi, select gold, men han vil bare ikk spise det. er der nogen som har et forslag til noget andet jeg kan prøve? han vil heller ikk spise råt, har prøvet med kylling og flere forskellige slags fisk, heller ikk tun kan han lide som min anden kat elsker.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Alle de mærker du har prøvet, har det alle været bidder i sovs??
Jeg har nemlig selv en kræsen hunkat, der til at starte med heller ikke ville have LUX fordi jeg havde købt dem med bidder, havde ikke lige set at der var pate, så da jeg købte dem så åd hun som var hun betalt for det
Men altså ellers har jeg nogle gange købt i maxizoo en dåse der hedder Bio Plan, den er hun rigtig glad for, den er med 60% kød og dufter også godt, den koster bare lige 13-14 kr for en 400g dåse, så det er luxus når de får det
jan 2012
Følger: 31 Følgere: 164 Katte: 2 Emner: 48 Svar: 187
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 7
sep 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 520
Før i tiden spiste hun kitekat og havde lige bestilt 12 pakker hjem da hun så bestemte sig for at det gad hun ikke have mere (dumme kat (; ) så prøvede jeg noget kornfrit, noget dyrt noget - hvilket hun heller ikke gad, men fandt så min redning i lux(:
Tror bare du skal prøve dig frem - på zooplus kan du købe små prøvepakker. Så spilder du ikke penge (:
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
http://www.zooplus.be/shop/chats/boites_sachets_barquettes_chat/applaws_boites_chat
http://www.zooplus.be/shop/chats/boites_sachets_barquettes_chat/porta_21_boites_chat
Du kan også se på feks http://www.zooplus.co.uk/ om det er lidt billigere der, det er det nogle gange.
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 508
Tror jeg vil prøve og se med de prøvepakker der fra zooplus, for er lidt træt af at købe noget han ikk vil have selvom min anden kat spiser alt, men syns det er synd at den ene kat får vådkost også han ikk får noget
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.289
Købes hos Zooplus.de
nov 2011
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
nov 2011
mar 2013
Følger: 4 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 89
nu ved jeg godt at alle katte ikke har samme smagsløg