1.340 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Forslag til vådkost til kræsen kat Forslag til vådkost til kræsen kat

hej.
jeg har en hankat på snart 3 år som ikke rigtig vil spise vådkost, da han var mindre elskede han vådkost og kunne sagtens spise to potionsposer om dagen, men nu rør han det næsten ikk, han slikker lige sovsen i sig også går han fra det igen. Vil rigtig gerne give ham vådkost for at han skal have lidt andet end bare tørkosten.
Jeg har prøvet flere forskellige nu uden held.
har prøvet cosma, hils, royal canin, kitekat, lux fra aldi, select gold, men han vil bare ikk spise det. er der nogen som har et forslag til noget andet jeg kan prøve? han vil heller ikk spise råt, har prøvet med kylling og flere forskellige slags fisk, heller ikk tun kan han lide som min anden kat elsker.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forslag til vådkost til kræsen kat
  • #1   15. apr 2013 Det er jo svært..

Alle de mærker du har prøvet, har det alle været bidder i sovs??

Jeg har nemlig selv en kræsen hunkat, der til at starte med heller ikke ville have LUX fordi jeg havde købt dem med bidder, havde ikke lige set at der var pate, så da jeg købte dem så åd hun som var hun betalt for det smiley

Men altså ellers har jeg nogle gange købt i maxizoo en dåse der hedder Bio Plan, den er hun rigtig glad for, den er med 60% kød og dufter også godt, den koster bare lige 13-14 kr for en 400g dåse, så det er luxus når de får det smiley

• #2   15. apr 2013 Prøv med kogt hvidfisk (torsk, sej )

• #3   15. apr 2013 vores hankat er meget kræsen og vil heller ikke have vådkost men så prøvede vi at give ham lever det ville han godt spise og ellers kan du prøve at mose vådkosten. smiley

• #4   15. apr 2013 Mille herhjemme spiser det ikke hvis det er pate - hun spiser kun de der bidder (:
    Før i tiden spiste hun kitekat og havde lige bestilt 12 pakker hjem da hun så bestemte sig for at det gad hun ikke have mere (dumme kat (; ) så prøvede jeg noget kornfrit, noget dyrt noget - hvilket hun heller ikke gad, men fandt så min redning i lux(:
    Tror bare du skal prøve dig frem - på zooplus kan du købe små prøvepakker. Så spilder du ikke penge (:

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #5   15. apr 2013 Mine katte er helt vilde med vådfoderet Applaws og Porta 21, som kan købes på zooplus, det er rigtige kødstykker i. smiley

http://www.zooplus.be/shop/chats/boites_sachets_barquettes_chat/applaws_boites_chat

http://www.zooplus.be/shop/chats/boites_sachets_barquettes_chat/porta_21_boites_chat

Du kan også se på feks http://www.zooplus.co.uk/ om det er lidt billigere der, det er det nogle gange.

• #6   15. apr 2013 Jeg har prøvet både pate og bidder i sovs fra lux og han vil stadig ikk spise det. og han vil overhovedet ikk spise fisk, han har prøvet at få laks og alt muligt, det eneste han vil spise af fisk er stegte rejer fra pizza, men er jo ikk vildt sund når de er stegt og smurt ind i hvidløg så får han kun en enkelt eller to af når jeg får pizza.
    Tror jeg vil prøve og se med de prøvepakker der fra zooplus, for er lidt træt af at købe noget han ikk vil have selvom min anden kat spiser alt, men syns det er synd at den ene kat får vådkost også han ikk får noget

• #7   15. apr 2013 Mine er vilde med Shesir - naturel og Almo Nature Green Label - Skipjack tun smiley

Købes hos Zooplus.de smiley

• #8   15. apr 2013 Har lige fundet noget vådkost inde på zooplus som han fik en gang og som han elskede så det vil jeg prøve at købe igen, købmanden har den nemlig ikk mere. det er gourmet gold

• #9   15. apr 2013 Jeg fik til en udstilling prøveposer på Sheba vådfoder.. ANER ikke hvordan det ellers er, men kattene var helt eksede med det og klumperne var meget små..

• #10   15. apr 2013 Så er der sat 3 forskellige slags vådkost på bestillingen til næste gang hos zooplus, så må vi håbe der er noget der fanger hans smagsløg.

• #11   16. apr 2013 Har du prøvet dyrelægens? Har en kat som ikke ville have noget som heltst vådfoder. En dag havde min far så købt noget af det der fra dyrelægen som deres kat ikke kunne li', så jeg fik det vådfodre til vores katte og bare lige for at prøve gav jeg så min kat peppe det... Hans hale blev tre gange så stor og man havde ikke lyst til at tage det fra peppe igen jeg har aldrig set peppe æde så hurtigt og meget før:D tror det var godt at han kun fik en halv af gangen:)
    nu ved jeg godt at alle katte ikke har samme smagsløg
    Men prøv dig frem der må jo være noget.
    Hils

• #12   16. apr 2013 Jeg har fundet noget som han godt kunne lide en gang, og håber han stadig kan, den eneste grund til at han ikk fik det mere var fordi vores købmand hernede ikk fik dem længere.

• #13   17. apr 2013 okay jeg håber han stadig kan li' det så:)

Kommentér på:
Forslag til vådkost til kræsen kat

Annonce