{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Fremmede kat i løbegården. {{forumTopicSubject}}

I morges kl. 6 (på min fridag), opdagede jeg der var en fremmede kat i løbegården.
Heldigvis for den var mine 4 katte inde, og kunne ikke komme ud. De kan normalt gå ud og ind som de har lyst 24/7. Men da Buster ikke er helt frisk, skulle de ikke have lov til at komme ud om natten.
Den stakkels kat for forvildet rundt, så jeg åbnede lågen og gik ind, så kunne den selv løbe ud igen. Jeg gik ind og 5 min senere gik jeg ud for at se om den stadig var der, men det var den ikke. Der er net vandret i løbegården, så de kan godt komme ind men ikke ud.
Men 1 time senere var der noget der miavede. Så sad katten stadig inde i løbegården. Nu har jeg fået katten ud. Men tænke på om den kan huske, at den har været indespærret så den ikke kommer ind igen?
Vi lavede løbegården for 2 år siden, og det er første gang der har været en fremmed kat på besøg.
Det bliver nok sådan at vi sætter net på det sidste af løbegården. For vil ikke risikerer at det sker en anden gang, hvor vi ikke er hjemme og mine katte er ude.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremmede kat i løbegården.
  • #1   18. apr 2013 Jeg har også prøvet det med vores løbegård, det er vores nabos kat der har det med nogle gange at hoppe ned i løbegården, den hopper op på vores garage og derfra kan den hoppe ned i løbegården, men kan ikke komme ud igen, fordi vi har et vandret stykke øverst på løbegården..
    Nu har mine kat ikke 24/7 adgang til løbegården, hun kommer kun derud når vi er hjemme, og nabokatten har endnu ikke gjort det når min kat er i løbegården, vi joker lidt med at nabokatten er forelsket i min hunkat, for den vil meget gerne i kontakt med hende, men min hun puster sig op og knurre og hvæser..
    Begge katte er nu neutraliserede så der er ikke noget at kome efter smiley
    Hov forresten så har den skisme da forvildet sig ind i løbegården engang hvor jeg havde lukket Tøsen ud uden at tjekke, hvor den så var der inde, nøj den fik bank, jeg måtte ud og redde den, der skete ikke noget med nogen af dem, men Tøsen fik trængt nabokatten op i en krog så der var skrig og skrål, desværre lærte nabokatten intet af denne episode, den har været på besøg flere gange..

    Katten er sød nok, jeg er bare nervøs for de skader de kan påføre hinanden når de ikke kan komme væk fra hinanden, altså min kan selvfølgelig komme ind, men det er jo min der har overtaget, så hun viger ikke smiley


  • #2   18. apr 2013 Når det skulle ske, var det held i uheld at Buster ikke var helt frisk. (håber han er frisk igen nu!)
    Hvis man vil være sikker på at undgå, at fremmede katte klatrer over, tror jeg, at udvendig udhæng, eller strøm øverst, er nødvendigt, når hegnet ikke står tæt op ad en hæk.


  • #3   18. apr 2013 Hvis der er nogen der kan komme ind ville jeg være nervøs for om kattene også kan komme ud


Kommentér på:
Fremmede kat i løbegården.

Annonce