{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan kommer jeg bedst igang herinde
  • #1   19. maj 2013 Hej Diana

Bruger min bruger? Ja jeg render rundt på forummet og besvare spørgsmål og opfordre folk at at skifte til Råfodring da jeg personligt mener det er en mere naturlig kost og meget bedre for katten end alt det færdiglavet mad vi hælder i dem nu om dage.
    Nogle gange er jeg med i vores ugentlige fotokonkurrence som altid har et tema smiley

Hvis jeg er i tvivl om noget, pasning, heldbred, pleje, indkøb så søger jeg i vores arkiver. F.eks har jeg lige overtaget en 4 årig norsk skovkat men har aldrig haft en langhåret kat så jeg søgte i forummet om hvordan man passer en langhåret kat(jeg vidste at de skulle børstes) og fandt frem til Lena Pfaff som har været kattefrisør i 13 år da nogen henviste til hende i en tråd. Hun har lavet guides til hvordan man børster kattens pels og de tips har hjulpet mig en god del smiley

• #2   19. maj 2013 Du er igang nu smiley så slå dig løs, læs og skriv alt det du lyster, velkommen smiley

Et lille men smiley brug aldrig overskriften hjælp, med mindre det gælder liv eller død smiley

• #3   19. maj 2013 Bruger min bruger??

Hvis du mener hvad jeg bruger min oprettelse til så er det til at surfe rundt i forum, give gode råd hvor jeg kan, lære lidt hen af vejen, og ellers hygge mig med de andre brugere der er her på forum smiley

Ja og så kigger jeg katte og lurer på marked smiley

• #4   19. maj 2013 Hej Diana, velkommen til smiley

Jamen i første omgang synes jeg da at du skal få taget en stak billeder af din nye kat og så oprette et galleri med ham herinde, så vi andre kan se ham.
    Jeg vil anbefale dig at skrive så meget som muligt om ham, for at få ham ind (folk skal byde ham velkommen).
    Selvfølgelig kender du ham nok ikke så godt endnu, men skriv det du kan og at der kommer mere senere, da du lige har fået ham smiley
    På forsiden til venstre er der et sted hvor der står "Opret kat" og så følger du bare trinene smiley

Hvad jeg bruger min bruger til?
    Jeg søger svar når jeg er i tvivl om noget, du kan få svar på næsten alt herinde smiley
    Og hvis der er andre der søger råd, hjælper jeg der hvor jeg kan.

Derudover er der nogle forskellige grupper herinde med forskellige emner..
    Jeg kan bl.a. anbefale dig <b>BILLEDLEG OG SNIK SNAK</b> hvis du kan lide at redigere billeder, eller gerne vil have andre til at redigere billeder til dig (ligesom jeg har gjort med mit profilbillede fx) smiley
    Linket til gruppen er her, hvis det var noget for dig:
    http://www.kattegalleri.dk/grupper/billedlegogsniksnak

Jeg håber du bliver glad for at være her på KatteGalleri og får en masse ny viden om katte smiley

Venlig hilsen
    Lotte

• #5   19. maj 2013 Jeg er også helt ny, jeg har oprettet min kat her inde, hun skal bare lige stemmes ind! Og ellers satser jeg på det bare er lidt det samme som hestegalleri smiley

• #6   19. maj 2013 Jeg tror generelt at Bazoom's gallerier kører meget ens ja, Sarah smiley
    Og velkommen til dig også smiley

• #7   19. maj 2013 Tak i lige måde smiley

• #9   19. maj 2013 Og neutralisering :D.. Hold dig endelig fra de debatter også..

• #11   19. maj 2013 Men håber du har neutraliseret din kat smiley så er du halv vejs i den diskussion smiley

• #12   19. maj 2013 Jeg kan se at du allerede har oprettet din smukke kat, og han er tilmed også fixet - så er du jo allerede meget godt i gang smiley

• #13   19. maj 2013 smiley

• #14   19. maj 2013 Velkommen smiley

Jeg bruger KG til Forum-spørgsmål og- svar og de ovennævnte debatemner bliver kun nævnt fordi de kan blive meget hede!
    Du må ALDRIG komme til at føle dig uvelkommen.

Vi er i cyberspace så sommetider bliver der trykket liidt hurtigt på tasterne og så er der nogen der føler at de bliver trådt på.
    Jeg elsker gode debatter og jeg synes at off-topic er helt fin hvis man har et eller andet i hverdagen som ikke omhandler katte men som man lige skal have tjek på og et pænt spørgsmål plejer at give et pænt svar.

Hjertelig velkommen til de nye i denne tråd smiley

• #15   19. maj 2013 10000 tak for alle de fine svar, det var super dejligt at høre fra så mange, det gav mig mere mod på det!
    dejlig velkomst smiley jeg surfer lidt rundt herinde!

• #16   19. maj 2013 Jeg bruger mest forummet smiley

Man skal dog være forberedt på at herinde der er kløerne nogen gange fremme, men ikke alting lyder så slemt som man måske tror smiley

• #17   19. maj 2013 Den her tråd er god lige at læse inden man bevæger sig for meget rundt i forum, den giver en god basis viden om hvordan forum virker og hvordan indlæg skal læses smiley
    http://www.kattegalleri.dk/forum/Off-Topic/103539-en_god_start___

Kommentér på:
Hvordan kommer jeg bedst igang herinde

Annonce