860 visninger
|
Oprettet:
Hvordan kommer jeg bedst igang herinde {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen, jeg har lige fået mine dejlige kat Teemo og har derfor oprettet mig herinde, nogen der kan forklare mig hvad i bruger jeres bruger, og hvordan jeg bedst kommer igang?
knus Diana og Teemo!
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Bruger min bruger? Ja jeg render rundt på forummet og besvare spørgsmål og opfordre folk at at skifte til Råfodring da jeg personligt mener det er en mere naturlig kost og meget bedre for katten end alt det færdiglavet mad vi hælder i dem nu om dage.
Nogle gange er jeg med i vores ugentlige fotokonkurrence som altid har et tema
Hvis jeg er i tvivl om noget, pasning, heldbred, pleje, indkøb så søger jeg i vores arkiver. F.eks har jeg lige overtaget en 4 årig norsk skovkat men har aldrig haft en langhåret kat så jeg søgte i forummet om hvordan man passer en langhåret kat(jeg vidste at de skulle børstes) og fandt frem til Lena Pfaff som har været kattefrisør i 13 år da nogen henviste til hende i en tråd. Hun har lavet guides til hvordan man børster kattens pels og de tips har hjulpet mig en god del
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Et lille men
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Hvis du mener hvad jeg bruger min oprettelse til så er det til at surfe rundt i forum, give gode råd hvor jeg kan, lære lidt hen af vejen, og ellers hygge mig med de andre brugere der er her på forum
Ja og så kigger jeg katte og lurer på marked
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Jamen i første omgang synes jeg da at du skal få taget en stak billeder af din nye kat og så oprette et galleri med ham herinde, så vi andre kan se ham.
Jeg vil anbefale dig at skrive så meget som muligt om ham, for at få ham ind (folk skal byde ham velkommen).
Selvfølgelig kender du ham nok ikke så godt endnu, men skriv det du kan og at der kommer mere senere, da du lige har fået ham
På forsiden til venstre er der et sted hvor der står "Opret kat" og så følger du bare trinene
Hvad jeg bruger min bruger til?
Jeg søger svar når jeg er i tvivl om noget, du kan få svar på næsten alt herinde
Og hvis der er andre der søger råd, hjælper jeg der hvor jeg kan.
Derudover er der nogle forskellige grupper herinde med forskellige emner..
Jeg kan bl.a. anbefale dig <b>BILLEDLEG OG SNIK SNAK</b> hvis du kan lide at redigere billeder, eller gerne vil have andre til at redigere billeder til dig (ligesom jeg har gjort med mit profilbillede fx)
Linket til gruppen er her, hvis det var noget for dig:
http://www.kattegalleri.dk/grupper/billedlegogsniksnak
Jeg håber du bliver glad for at være her på KatteGalleri og får en masse ny viden om katte
Venlig hilsen
Lotte
maj 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 28
okt 2007
Og velkommen til dig også
maj 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 28
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
maj 2012
okt 2007
maj 2012
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Jeg bruger KG til Forum-spørgsmål og- svar og de ovennævnte debatemner bliver kun nævnt fordi de kan blive meget hede!
Du må ALDRIG komme til at føle dig uvelkommen.
Vi er i cyberspace så sommetider bliver der trykket liidt hurtigt på tasterne og så er der nogen der føler at de bliver trådt på.
Jeg elsker gode debatter og jeg synes at off-topic er helt fin hvis man har et eller andet i hverdagen som ikke omhandler katte men som man lige skal have tjek på og et pænt spørgsmål plejer at give et pænt svar.
Hjertelig velkommen til de nye i denne tråd
maj 2013
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 8
dejlig velkomst
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Man skal dog være forberedt på at herinde der er kløerne nogen gange fremme, men ikke alting lyder så slemt som man måske tror
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
http://www.kattegalleri.dk/forum/Off-Topic/103539-en_god_start___
Hvordan kommer jeg bedst igang herinde