{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Hvordan kommer jeg af med katten? {{forumTopicSubject}}

Hej folk
Jeg har en kat jeg som killing tog til mig, fordi den og dens søskende ellers skulle smide på et fyr. Det har aldrig været meningen at jeg skulle beholde den, men kun indtil jeg fandt et andet hjem. nu har den boet her i ca. 2 år smiley Jeg har forsøgt mig flere gange at komme af med den via annoncer (gratis) men det har ikke lykkedes. jeg har selv to katte og derfor er det virkelig meget med en ekstra. Det er en hunkat, steriliseret og det hele. Hvad skal jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan kommer jeg af med katten?
  • Nicolai T
    Nicolai T Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
    #2   7. nov 2014 Det handler tit og ofte om annonceopstilling - med alt hvad det indebærer.

Prøv at smide et link til din annonce ind i tråden, så kan vi se på det, og måske hjælpe dig til en bedre annonce.

Når du har oprettet en god annonce, skal du huske at fornye den regelmæssigt - ellers ender den hurtigt nede på siderne. Dette kan du selvfølgelig undgå, hvis du køber dig plads i toppen, men så koster det altså.

• #3   7. nov 2014 ærlig talt. hvis du ikke vil have den, så få den aflivet. For det første er den i manges øjne en gammel kat, og når der er så mange killinger, så vælger de fleste en killing frem for en voksen. Har været på internat i mange år, og alt over 1½-2 år skal man næsten tigge folk om at købe/overtage

• #5   7. nov 2014 Skriver du i annoncen den er sterilliseret?

Det kan tage lidt tid, når de er 2 år.. Det tog ca. 1 måned for mig fra jeg satte Bob-Cat og Blackie til salg og til jeg kom af med dem..

Jeg opdaterede løbende med billeder, og skrev på "søges" annoncer.. Var i diverse grupper på facebook...

Man bliver nødt til at gøre lidt for at få sin annonce derud, da der er MANGE katte der gives væk smiley

• #6   7. nov 2014 Det kræver tålmodighed med en ældre kat og så er det nødvendigt at du laver en god annonce og sætter den på flere forskellige salgssider, både her, DBA, G&G, Facebook hvor der er mange salgssider, og så husk at skrive så mange informationer så muligt og pep annoncen op med en masse gode billeder..

Det der med kun et utydeligt billede det sælger ikke..

Og så vil jeg sige at hvis katten har adgang til udelivet nu, så er det nok endnu sværere at få den afsat, da rigtig mange ønsker sig en indekat og det kan man ikke gøre en kat der har prøvet at være ude..

• #7   7. nov 2014 Jeg forstår dig ikke, hvis du har taget katten til dig og haft den i 2 år hvorfor så sende den vidre, hvis du ikke vil have den alligevel er det efter min mening bedst for katten at du får den aflivet, jeg har aldrig holdt af at man sender voksne hunde/katte til et nyt hjem, det er ikke rigtigt for dyret der har fået vaner og tillid til et hjem, de bliver til ulykkelige og utrygge når de flytter hjem, tro mig jeg har oplevet det.

Kommentér på:
Hvordan kommer jeg af med katten?

Annonce