948 visninger
|
Oprettet:
Hvordan kommer jeg af med katten? {{forumTopicSubject}}
Hej folk
Jeg har en kat jeg som killing tog til mig, fordi den og dens søskende ellers skulle smide på et fyr. Det har aldrig været meningen at jeg skulle beholde den, men kun indtil jeg fandt et andet hjem. nu har den boet her i ca. 2 år
Jeg har forsøgt mig flere gange at komme af med den via annoncer (gratis) men det har ikke lykkedes. jeg har selv to katte og derfor er det virkelig meget med en ekstra. Det er en hunkat, steriliseret og det hele. Hvad skal jeg gøre?
apr 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15
Prøv at smide et link til din annonce ind i tråden, så kan vi se på det, og måske hjælpe dig til en bedre annonce.
Når du har oprettet en god annonce, skal du huske at fornye den regelmæssigt - ellers ender den hurtigt nede på siderne. Dette kan du selvfølgelig undgå, hvis du køber dig plads i toppen, men så koster det altså.
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 746 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.029
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Det kan tage lidt tid, når de er 2 år.. Det tog ca. 1 måned for mig fra jeg satte Bob-Cat og Blackie til salg og til jeg kom af med dem..
Jeg opdaterede løbende med billeder, og skrev på "søges" annoncer.. Var i diverse grupper på facebook...
Man bliver nødt til at gøre lidt for at få sin annonce derud, da der er MANGE katte der gives væk
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Det der med kun et utydeligt billede det sælger ikke..
Og så vil jeg sige at hvis katten har adgang til udelivet nu, så er det nok endnu sværere at få den afsat, da rigtig mange ønsker sig en indekat og det kan man ikke gøre en kat der har prøvet at være ude..
sep 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 111
Hvordan kommer jeg af med katten?