{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salgsannoncer
  • #1   13. jun 2013 Korte præcise fakta om alder, køn, pris, race, neutraliseret eller fertil mv. så man hurtigt kan sortere dem fra der ikke passer der.. Og så en kort beskrivelse af katten og dens temperament,, hvorfor den sælges (ved ældre dyr) så man kan sætte sig lidt ind i dyret og hvilket miljø den kommer fra og om man kan tilbyde den noget tilsvarende - gerne uden de store følelser.. Jeg går altid død i laaange tekster som er fyldt med "med tårer i øjnene sælges" "han er den bedste i heeeele verden og mit hjerte bløder over at skulle af med ham", eller hvis teksten er belærende og stiller for mange krav..
    Jeg har ikke noget i mod at man stiller krav, men jeg er før ved henvendelse på en hest nærmest blevet overfaldet med en pasningsrestriktion om hvordan jeg skal forholde mig til alle små ting lige fra dyrlæge til opstaldning og træning og allerede der blev der nævnt at det ville være kontraktbrud hvis jeg ikke vaccinerede, trænede den rigtigt og lign.. Og det bliver for meget..

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2012

Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
    #2   13. jun 2013 Da jeg i sin tid ledte efter ny kat var det primært de basale oplysninger om katten jeg kiggede efter.

Køn
    Alder
    Neutralisering
    Vaccinationer
    Loppekur
    Ormekur
    Stambog
    Temperament
    Kattens dagligdag i korte træk, altså hvad den er vant til i forhold til inde/ude osv.

Resten plejer jeg at tage pr. tlf eller mail hvis interessen er der udover det.

Og self. nogle billeder der viser katten fyldestgørende.

• #3   13. jun 2013 Hvad siger i til dette?
    har i nogle ændringer til det så det bliver en bedre salgs annonce? (:

Disse 4 skønheder mangler et hjem fra Lørdag 3. august.
    Der er to Hanner og to Hunner (:
    De er super sociale og er 50/50 flasket op da deres mor gik bort da hun skulle neutraliseres.
    De kommer så snart de ser en og kravler op i dit skød, de elsker mennesker og spinder så snart du røre ved dem.

De vil være fuldt fixet ved afgang, de vil være:
    - Neutraliseret
    - Vaccineret
    - Øremærket
    - Loppekur behandlet
    - Ormekur behandlet x2

Vi bor i Odense SØ og vi kan kontaktes på tlf. 52300363 hvis nogle kunne tænke sig og høre mere omkring os eller møde os.

Vi kan også ses på denne FB side:
    https://www.facebook.com/groups/347996071969166/?fref=ts

Og vi kan ses LIVE på denne side på livestream:
    https://new.livestream.com/accounts/1605491/events/2148044

• #5   13. jun 2013 Ja self. incl. registrering (:
    tusinde tak for og gøre mig opmærksom på det. (:

• #6   13. jun 2013 hvor trist deres mor gik bort grundet steriliseringen smiley

Men fin annonce, og dejlige killinger smiley
    Hvad tager du for dem? (Hvis man må spørge af ren nysgerrighed) smiley

• #7   13. jun 2013 Ps. Jeg ville personligt skrive deres navne på annoncen, så får man allerede lidt en relation til dem, synes jeg smiley

• #8   13. jun 2013 Jeg tager 1600 for hanner og 1900 for hunner smiley

God idé med navne også smiley

• #10   13. jun 2013 Må lige spørge dyrlægen om det er med i prisen med vaccination x2 (:
    Syntes ikke jeg vil sætte begrænsninger på de folk der skriver, det første jeg ville bede dem om er kort at beskrive dem selv og deres botilstand og forholdstilstand og om der er børn, andre dyr osv. (:

• #13   14. jun 2013 Tusinde tak for de pæne ord (:

Jeg syntes også selv prisen er okay (:

Kommentér på:
Salgsannoncer

Annonce