481 visninger
|
Oprettet:
Pris i salgsannoncer {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg har tit undret mig over, hvorfor nogle sælgere (mest opdrættere) ikke skriver prisen på deres killinger i annoncen, men i stedet skriver, at man må henvende sig for pris?
Hvad er årsagen til dette?
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 178
Når jeg så fortæller hvad der følger med, synes de pludseligt ikke det er dyrt.
Derfor skriver jeg gerne prisen privat, for så har jeg en chance for at fortælle hvad der følger med, og kan få en positiv dialog igang i stedet for bare at skræmme folk væk med prisen.
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Som køber, må jeg tilstå at jeg egentlig heller ikke er intresseret i prisen til at starte med! Jeg vil heller se, føle og høre om selve katten, end prisen. Jeg går efter katten ikke efter prisen og finder det lidt underligt, hvis opdrætter oplyser denne i en annonce! Det virker bare på en eller anden måde "forkert" på mig de annoncer, hvor jeg ser en pris som det første!
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Selv synes jeg, at Hjalte var en dyr kælekat, for for snart 3 år siden, gav hende vi fik ham fra 5.000 kr. for ham og hun skulle selv betale for at få ham kastreret og vaccineret anden gang. Det skal så siges, at han skulle have været solgt som avlskat og tidligere ejer tiggede sig til at få lov til at købe ham til kæl.
Pris i salgsannoncer