{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris i salgsannoncer
  • #1   5. dec 2007 Jeg skriver ikke pris i salgsannoncerne fordi det ofte medfører en reaktion om at det er aaaaaaalt for dyrt og ofte ser folk kun prisen og læser ikke resten ad annoncen.

Når jeg så fortæller hvad der følger med, synes de pludseligt ikke det er dyrt.

Derfor skriver jeg gerne prisen privat, for så har jeg en chance for at fortælle hvad der følger med, og kan få en positiv dialog igang i stedet for bare at skræmme folk væk med prisen.

• #2   6. dec 2007 Jeg er sikkert underlig på det punkt!

Som køber, må jeg tilstå at jeg egentlig heller ikke er intresseret i prisen til at starte med! Jeg vil heller se, føle og høre om selve katten, end prisen. Jeg går efter katten ikke efter prisen og finder det lidt underligt, hvis opdrætter oplyser denne i en annonce! Det virker bare på en eller anden måde "forkert" på mig de annoncer, hvor jeg ser en pris som det første!

• #3   6. dec 2007 Prisen er sekundær for mig, det er noget jeg spørger til, når jeg har besluttet mig og er blevet godkendt og så betaler jeg gerne, hvad katten koster.

• #4   6. dec 2007 Når man køber en racekat med stamtavle kender de fleste jo nok prislejet i forvejen. Jeg tror ikke det svinger det helt store fra den ene til den anden. Selvfølgelig skal man tage højde for, at den pris en seriøs opdrætter forlanger f.eks. er incl. neutralisering. Nogle opdrættere sælger til samme pris, hvor køber så selv, skal neutralisere.

Selv synes jeg, at Hjalte var en dyr kælekat, for for snart 3 år siden, gav hende vi fik ham fra 5.000 kr. for ham og hun skulle selv betale for at få ham kastreret og vaccineret anden gang. Det skal så siges, at han skulle have været solgt som avlskat og tidligere ejer tiggede sig til at få lov til at købe ham til kæl.

Kommentér på:
Pris i salgsannoncer

Annonce