{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

christina T
christina T
Tilmeldt:
15. jun 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

min kat tisser på tøj. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan hjælpe, jeg er ved at blive sindsyg! Jeg har to katte på 10 og 13 måneder og den mindste er ved at drive mig til vanvid. De går begge på bakken, men ligger der et tæppe på gulvet, tøj i vasketøjskurven eller lign. Pisser hun på det. Jeg er så træt af at vaske tøj og væske gulv og jeg syntes snart alt lugter af katte urin! Jeg står og skal føde om små tre uger og er bekymret for at hun vil gøre det samme på bebsens legetæpper osv. Nogen der kan hjælpe??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat tisser på tøj.
  • christina T
    christina T Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   15. jun 2013 Vi har to katte bakker og begge katte bruger begge to til både det ene og det andet. Vi vasker af hver gang men ligger der så et tæppe på gulvet eller en trøje der er gledet ned så gør hun det igen. Vi kan vaske gulvet men det hjælper jo ikke når det er alt vores tøj og andet stof hun går efter.

  • christina T
    christina T Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #4   15. jun 2013 Nej det er hun ikke. Men tak for din tid.

  • #5   15. jun 2013 Jeg ville får hende undersøgt for urinvejs infektion .
    Men det mest sandsynlige er nok at hun er blevet køns moden.
    Så får hende neutraliseret og hvis den på 13 måned ikke er det så får det gjort samtidigt dyrlæger giver tit rabat ved flere katte. smiley


  • christina T
    christina T Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #6   15. jun 2013 Okay. Må tage en snak med min dyrlæge så.

  • #8   15. jun 2013 Få hende tjekket for urinvejs infektion.... og få begge katte neutraliseret...
    De er kønsmodne og helt naturligt for fertile katte at markere deres område...
    I dette tilfælde er der ingen vej uden om dyrlægen smiley


  • #11   15. jun 2013 Lotte jeg retter lige det hedder ikke Q10 men R10 smiley og fås bla. i Matas..

    Men det vil være en rigtig godt ide at neutralisere, for det kan saktens være en form for markering pga. kønsmodenhed..

    Og så kan det være duften af dit vaskepulver/ skyllemiddel..


  • #12   16. jun 2013 Hvor tit ordner du katte bakkerne? Hvis de også bruger katte bakken burde du ihvertfald rense den med en katte bakke-ske/skovl hver dag. Det kan være at de ikke har lyst til at bruge katte bakkerne?

  • christina T
    christina T Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #13   16. jun 2013 begge bakker bliver renset hver aften og de har ingen problemer med at bruge dem. Men tak for alle jeres svar. Vil prøve at se på mit vaskemiddel og tage en snak med dyrlægen.

Kommentér på:
min kat tisser på tøj.

Annonce