823 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

forvirret: katte mad skift eller ej? forvirret: katte mad skift eller ej?

Hej alle sammen, igår læste jeg et emne om: katte tisset overalt, og deres havde fået Aldi tørfoder,der var et link til en test på foder, hvor den stod som en af de bedste. Så vil lige søge råd, inden jeg skifter, har lige nu været nede og kigge på det 10 kr. For 1000 g. Seriøst! - Hvad har i af erfaringer, har også lige kigget på lux vådfoder som snakker meget godt om herinde. Har to Han katte som får rc til kastreret kat, - skal siges jeg ikke er tilfreds med det, og den lille killing får Hills sp til killing, hvilket min Maine coon også får da han kan lide det, og kunne tåle lidt mere fylde. Hvad jeres råd?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forvirret: katte mad skift eller ej?
  • #1   8. jul 2013 Hold dig fra Aldi's foder og find noget, som dine katte trives på fra en dyrehandler.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #2   8. jul 2013 Hej Luna. det link er 5 år gammelt du så på, der er kommet mange flere gode kvalitets foder siden og jeg tror ikke den test holder mere. smiley

• trine j
    trine j Tilmeldt:
    nov 2009

Katte: 2 Svar: 11
    #3   8. jul 2013 Hej Luna, jeg har lige skrevet min mening i den anden tråd, håber du vil læse det smiley men kort sagt: lux er godt og schnuki er skidt smiley

• #4   8. jul 2013 Lone a

Jeg vil anbefale zooplus.de eller .dk istedet. Det er så dyrt at købe foder i dyrehandler, at du nemt kan spare 100-200 kroner på en sæk på at købe det på nettet

• #5   8. jul 2013 Hej, Tak for svar! Ja jeg køber selv på zooplus, Det vil jeg så forsætte med, bare finde en alternativ til nyt tørfoder, som er korn fri, kan jeg forstå.:-) nogen forslag? og så vil jeg hop på vognen med vådfoder fra Aldi, da min ene mis godt kunne trange til at tabe sig, og den anden kunne bruge mere fylde. Altså, prisen er i og for sig underordnet så længe mine misser har det godt. Var også lidt i chok, over det da jeg gik ned og så prisen, og tænkt det kan ikke passe!! Hehe:-/ så måtte lige hører jeres mening!

Trine j: Tak, Det var meget lærerigt!!

• #6   8. jul 2013 Heidi J, en dyrehandler er for mig, en der handler med ting til dyr. Zooplus handler med ting til dyr. Det er ikke et supermarked. smiley

• #7   8. jul 2013 Du kan evt kigge på porta 21, animonda eller Bozita, deres kornfri versioner.. Jeg ved porta 21 er ret populært herinde efterhånden smiley

• #8   8. jul 2013 Jeg holder mig ikke til et foder men blander flere, jeg har før fodret med noget jeg pludseligt ikke kunne få hjem i de mængder jeg ønskede.

Jeg bruger Porta 21 kornfri, Applaws, Orijem, Acana den blå, lige nu og Iams til hårboller ( den er ikke kornfri men god når kattene har dårlig mave)

Vådt køber jeg også på zoopluds og har ikke prøvet alt, men mine katte foretrækker Porta 21 med kylling, og Applaws kylling og fiske varianter.

• #9   9. jul 2013 Puha! nu har jeg fået læst om forslående varianter, og har valgt porta 21 finest sensible og Cats heaven, og vil så blande de to sammen. Så burde de få det de behøver, eller er jeg ved siden af? - Men min killing på 14 uger, kan han være med under det eller behøver han noget andet det? Lige nu spiser han for begge skåle, både de voksende og han egen:)

• #10   9. jul 2013 Det er ikke nødvendigt at købe speciel killinge foder så længe han får masser af vådfoder smiley Bare lad ham spise med hvor han lyster.
    Når han rammer 1 års mærket kan du se revurdere om han tager på eller forbliver stabil vægt.

• #12   9. jul 2013 Jamen, så vil jeg da lave skiftet:) Tak for hjælpen damer! Så må jeg se hvad de siger til det.

• #14   9. jul 2013 smiley måtte lige se alderen på dig, når vi nu er damer smiley kan så se du er ungerne end mit yngste barn, men det er ikke noget jeg tænker ret meget over her inde.

• #15   10. jul 2013 Hehe, sorry!! Kan godt se hvordan det kunne blive tolket, men dette var ikke min hensigt;) bare en "dårlig" vane, Kan man vist kalde det! hehe:)

• #18   10. jul 2013 Det skriver jeg bag øret;)

Kommentér på:
forvirret: katte mad skift eller ej?

Annonce