{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Ændret adfærd hos mine 2 katte. {{forumTopicSubject}}

HJÆLP!!!!
jeg har to katte som er brødre. Har haft dem i godt 9 år og de kan ikke undvære hinanden.MEN- efter den ene af dem har fået blærebetændelse og kommet i behandling(sidste uge d5/7) har den anden kat
ændret sig markant! Er sky bange udviser aggressivitet over for for sin bror, spiser og drikker stort set ikk og går ikke på bakken. Han gemmer sig 99 procent af tiden under min seng. Jeg har stilt mad drikke og en ekstra katte bakke ind i soveværelset men han sover konstant.. jeg er død frustret for den anden kat vil gerne i kontakt med ham men blir selv bange og forvirret pga det der sker, og de hvæser knure af hinanden!.. har bestilt feliway for at se om det hjlæper. Er der nogen der har haft samme problem og evt prøvet feliway og det er endt godt ???? jeg er så ulykkelig over det her, Dyrelægen siger det muligvis er medecinen han kan lugte på den anden kat og det gør ham bange.. jeg ved ikk hva det sker men tragisk er det!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ændret adfærd hos mine 2 katte.
  • #1   13. jul 2010 nej den anden kat er ikke syg, men udviser angst.. men vil lige sige det faktisk er blevet en lille bitte smule bedre her til aften, efter den feliway er kommet på banen.. I må kalde mig mads men tror sgu det stads virker smiley han er stadig uhørlig forsigtig men der er altså sket en lille forandring til det bedre.. smiley

  • #2   14. jul 2010 Ellers så send mig en mail så ser vi på det

  • #3   14. jul 2010 Det går lidt bedre med dem smiley meeeen der blir stadig knurret en del når de render ind i hinanden smiley men jeg kontakter dig hvis det blir skidt igen .. Tusinde tak smiley

Kommentér på:
Ændret adfærd hos mine 2 katte.

Annonce