{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Ændret adfærd {{forumTopicSubject}}

Hej alle der ude. Min dejlige hankat hubert har pludselig ændret adfærd. Før var han virkelig legesyg og vi legede rigtig meget med hans yndlingslegetøj (en pind med en mus i ende ) og hvis jeg ikke lige havde tid gik han amok på sin yndlingsbamse. Men nu er det som om han ikke gider lege mere. Har prøvet med musen men han kan ikke rigtig gejle sig op særlig længe af gangen. Han sover mere end han plejer og putter også en del. Kan der være noget galt? Han blev passet af min far en uge men der var der ikke rigtig noget galt, det er først her på det sidste .. Min kæreste skrev og spurgte mig i går da jeg ikke var hjemme om der var noget galt med hubert fordi han slet ikke gad mege eller noger. De to 'slås' altid og hubert plejer at lege rigtig meget med min kæreste. Nogen der har oplevet det samme? Hubert er omkring 8 måneder gammel, han er kastreret og vaccineret. Han er en indekat og er meget mor-syg - hænger hos mig rigtig meget .
Håber i kan hjælpe mig med at tyde hans adfærd. Vil jo gerne have at han har det godt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ændret adfærd
  • #3   10. feb 2012 Jeg er fuldstændig enig med Lotte.

  • #4   10. feb 2012 Han spiser normalt og bruger sin bakke normalt .. Jeg får ham til dyrlægen smiley

  • #5   10. feb 2012 Hvis ikk det er sygdom, kunne det os lyde som at han er fornærmet over du har haft ham passet.. Special hvis han er mors dreng, så lyder det som om han stadig bliver passet? Alene det er jo en stor ændring for en kat og ikk alle kan lide sådan noget og kan blive stresset af det..

  • #6   10. feb 2012 Du skriver ikke, hvornår du fik ham hjem fra din far - eller hvor længe han var der ?

  • #7   11. feb 2012 Han blev passet i en lille uge (sidste uge) . Kan godt være han bare er fornærmer for han legede lidt i morges , men sover nu igen ..

  • #8   11. feb 2012 Prøv evt. næste gang du skal ha ham passet, om det ikk kan ske hjemme hos jer selv.. Det fortrækker de fleste mennesker, enten i form af nogle kommer og tjekker jævnligt eller kan "bo" der mens katten skal passes..

  • #9   11. feb 2012 fortrækker de fleste mennesker = fortrækker de fleste katte..

  • #10   11. feb 2012 Jeg ved ikke, om jeg ville kalde det "fornærmet"; nogen katte reagerer mere end andre på at blive flyttet rundt.
    Jeg har aldrig haft problemer med mine, men sørger selvfølgelig for, at det er gode mennesker, der tar sig af ham.
    Men din far er vel osse et godt menneske... ;))

    Bortset fra det syns jeg, det er lidt længe, at han reagerer. Han burde være faldet til ro nu, hvor det er en uge siden, han kom hjem..
    Medmindre han da er en meget følsom kat, som måske har oplevet grimme ting i sin fortid


  • #11   11. feb 2012 Jeg vil ikke mene han har haft en svær fortid? Jeg fik ham hjem til mig for tidligt - vidste det ikke . Men afleverede ham tilbage til sin mor og ventede til han var gammel nok.. Har gjort alt for at han skulle have det godt.. Han er en fantastisk lille kat..

  • #12   12. feb 2012 Han kunne godt være lidt sart, hvis han er taget for tidligt fra mor, og han så siden har knyttet sig meget tæt til dig...Og så pludselig "kommer på ferie", væk fra alt det kendte og trygge.

    Du skriver han putter meget hos dig. Vel meget naturligt, hvis han stadig er lidt utryg og bange for, at du/I forsvinder igen.
    Men han skulle gerne meget snart begynde at lege igen, ellers ville jeg bestemt osse tjekke med dyrlægen...

    Hvis han var min ville jeg holde skarpt øje med "fremskridt" og være på vagt; hvis han holder op med at spise, gemmer sig, ikke begynder at lege lidt igen og i det hele taget ikke interesserer sig for sine omgivelser...
    Hvordan virker han i dag ?


Kommentér på:
Ændret adfærd

Annonce