{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

ændret adfærd {{forumTopicSubject}}

hej med jer
jeg har en hankat på ca 1 år, han er indekat og ikke kastreret. normalt elsker han at putte og sover altid hos mig om natten, men det sidste lange stykke tid har han i perioder virket fjern, han elsker når jeg nusser ham i forbifarten, men kommer ikke frivilligt hen og skal putte mere, kun meget sjældent efterhånden, og han miaver en del, som om han kalder. jeg bor i lejlighed på 1. sal og alle vinduer står hele tiden på klem. kan det passe det er fordi han kan lugte hunkatte i løbetid, eller har i ellers en idé om hvad det kan være?? han er begyndt på det her sidst på foråret, og som skrevet kommer og går det lidt i perioder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ændret adfærd
  • #1   4. aug 2014 Der er kun et, at gøre, få ham kastreret NU, det er faktisk synd for ham ikke, at være det, han er fertil nu, og ja han kan lugte damer, og vil ud.
    Jeg forstår slet ikke du kan finde på, at have en fertil hankat i en lejlighed, for du ved vel, at han snart begynder, at strinte, og så er det ikke kun dig som kan lugte det, men også dine naboer smiley


  • #3   4. aug 2014 Ja svaret er ret klart..
    Din hankat er blevet kønsmoden og klar til damesjov..

    Hvorfor i alverden har du ikke fået kastreret ham for længst???
    Det er da synd at holde ham fertil, han har en masse hormoner og drifter der ræser rundt i hans lille krop og ingen steder at gøre af dem, hvis du ikke får ham kastreret meget snar så begynder han med garanti også at strinte meget snart, og så kan du altså ikke være sikker på at stopper med det fordi han bliver fixet...


  • #4   4. aug 2014 okay, tak for svar. han er nemlig ikke begyndt at strinte, derfor han stadig er fertil. har altid kun haft hunkat, så det er nyt for mig med hankat, og jeg var ikke lige klar over det i skriver, men tak for svar, så må jeg få gjort noget ved det.

  • #5   4. aug 2014 Jamen det er da sådan set ikke anderledes med hunkatte....

  • #6   5. aug 2014 jammen problemet er bare at de fleste katte, hvis de får lov til at begynde på at strinte, så faktisk foresætter med det selvom at dliver ordnet
    jeg har selv en siam som gør det, og jeg begik nemlig samme fejl som dig. han var kun 8 mdr da jeg fik ham, og ville da lige vente et par mdr, men nej det syntes han ikke.
    så i dag har jeg et styks strintende siamsere som gerne vil strinte indenfor
    han var indekat da jeg købte ham, og her hos mig har de så løbegård

    så få en tid hos dyrlægen, hellere i denne uge, for det er synd for ham


Kommentér på:
ændret adfærd

Annonce