Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1 eller 2 bakker?
  • #2   14. jul 2013 Enig med "Fruen"

Du kan jo starte med at købe den store og så have en mindre også, og se om begge bakker bliver brugt, gør de ikke det kan du jo fjerne den ene, men vil sige at jeg har 3 bakker til 2 katte og de står ret tæt på hinanden alligevel bliver alle 3 brugt dagligt..

• #5   15. jul 2013 De fleste voksne katte (killinger er ligeglade) foretrækker at tisse og lave på hvert sit sted, og det anbefales at have samme antal bakker som katte + en mere.

• #9   15. jul 2013 jeg har 5 kasser til 3 katte

• #10   15. jul 2013 Hey tak for jeres svar:-D ja tænkte os det nok var for lidt med en stor, dog plejer mine altså ikke og dele det op de bruger begge bakker til både at tisse og lave.
    En bedroller lyder rigtig god, jeg har faktisk lige købt nogle i jysk endda uden hjul.
    Fruen på Godset har du så en eller flere og til hvor mange katte?
    Overvejer ellers sådan en omvendt en hvor de går ned fra toppen da 2 af mine katte elsker at direkte SMIDE det ud at bakken

• #11   15. jul 2013 Jeg har en XL str, til mine 5 katte, det går fint smiley

• #12   15. jul 2013 Jeg har kun 1 stor til 2 katte smiley

• #13   15. jul 2013 Ja jeg tror jeg prøver at købe en stor og ser om de kan nøjes med det (gemmer selvfølgelig de gamle), i hvert fald indtil jeg får råd til de omvendte der koster ca 1000 kr, tror simpelthen de sviner for meget til en bedroller desværre

• #15   16. jul 2013 **de omvendte der koster ca 1000 kr,**

Hvad er det?

• #17   16. jul 2013 Tinka det er sådan nogle hvor de hopper ned fra toppen så de kan ikke smide grus ud, meget smart, men ja Sabrecats det kan godt være kattene måske lander i det, hmm tænker dog mon ik de fleste katte kan finde ud at ramme uden om? katte er jo gode til at lande rigtigt og være forsigtige, plus med nok grus i bliver det jo gravet ned forhåbentlig?

• #19   16. jul 2013 Min xl bakke var den største jeg kunne finde i maxi zoo, mener jeg gav 299 kr for den.

Har nemlig 3 norske skovkatte som fylder lidt smiley

• #20   16. jul 2013 Aha Camilla, den slags. Dem har jeg godt set på nettet. Jeg synes de ser temmelig uhensigtsmæssige ud på alle måder smiley

Kommentér på:
1 eller 2 bakker?

Annonce