{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

1 eller 2?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er i det store dilemma, at jeg ikke kan finde ud af om jeg skal ha en kat mere... Jeg har Anton Tigermis som lige er blevet syv måneder, og han er indekat... Har på fornemmelsen, at han keder sig når der ikke er nogen hjemme. Men på den anden side er han blevet så rolig, der er ikke så meget krudt i ham som der har været.
Jeg har ladet mig fortælle, at når der er to får man aldrig nattero, de smadre det hele osv osv.
Hvis det er man vælger at få en kat mere, vil det så være bedst med en han eller en hun??
Håber der er nogen der vil hjælpe...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 eller 2??
  • #1   30. jun 2006 vi troede også at vores kat (var killing da vi fik ham) havde det bedst som alene ene kat. Men så kunne jeg ikke stå for en kat mere da changen bød sig og købte ham. Og nu leger de bare så meget sammen og er bare meget glade for hinanden trods de begge er hankatte smiley
    Hvis du arbejder fuldtid og Tigermis er en del timer alene hjemme syns jeg du skal købe en kat mere. Men er du hjemme konstant har han ikke det samme behov for en legekammerat. Og angående natte roen... Jo mine 2 kan da godt have sine ture gennem hele hytten men i det øjeblik vi går i seng og slukker lyset går de til ro smiley


  • #2   30. jun 2006 Jeg arbejder 35 timer/ugen og min kæreste 37.. Så han er en del alene hjemme... Men han er 7 måneder nu, og den kat vi evt skal ha er først salgsklar i august...Så han skal vel kastreres? Har aldrig haft indekat før, så har ikke så meget erfaring:)


  • #3   30. jun 2006 Men er det bedst med 2 hanner eller en han og en hun?


  • #4   30. jun 2006 enig Tutellelut Tut smiley

  • #5   30. jun 2006 Min kæreste går ALDRIG med tilkillinger, selvom der ikke var noget jeg hellere ville:)
    Så det vil sige, at hvis jeg bar når at få Anton kastreret inden den nye killing, er det lige meget hvilket køn den er?


  • #6   30. jun 2006 ... og hvor er det dejligt man kan få råd og vejledning herinde... Tusind tak skal I ha:)

  • #7   30. jun 2006 Anton er 7mdr nu - han bør kastreres snarest, da han er ved at være kønsmoden, med alt hvad det indebærer. Hann skal bestemt kastreres, inden der kommer en ny kat i huset.
    Jeg kan varmt anbefale en hankastrat til - to hankastrater hygger sig ofte rigtig godt sammen.


  • #8   30. jun 2006 Jeg vil helt klart anbefale 2, hvis den du har i forvejen er meget alene hjemme.

    Jeg fik selv en mere, fordi min x-mand og jeg var væk fra hjemmet i op til 14 timer nogle dage.

    Vi havde en hankat i forvejen og fik en han mere, da vi bare faldte for ham med det samme (nr. 2 vi fik er John som jeg har herinde).

    Marianne


Kommentér på:
1 eller 2??

Annonce