{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Celina A
Celina A
Tilmeldt:
27. mar 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvad kan jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude og handle og lod min terassedør stå åben sådan min kat kunne løbe lidt ud og ind. Da jeg så kom hjem efter at ha' handlet var der en killing indenfor...

Vil tro den er omkring 5-7 uger gammel.. Ved ikke hvad jeg skal give den og spise, da den ikke kan tygge det tørkost jeg har, så har givet den vådmad, men det kan den vel ikke leve af?

Jeg kan ikke blive ved med at beholde den, da den ikke kan sammen med min egen kat.. Min kat væser af den..


Hvad kan jeg gøre? Kan ikke nænne at smide den ud heller, den er tam


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan jeg gøre?
  • #1   25. jul 2013 sæt sedler op i området og find en amme mor hvis der ikke er hurtig respons på opslag. Hvis den er tam har den nok en ejer(selvom jeg knap ville kalde ejer så ansvarlig at hun lader en så ung killing kunne komme uden for)

  • Celina A
    Celina A Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   25. jul 2013 Jeg har prøvet med sedler, men intet respons?

  • #4   25. jul 2013 Hvis killinger er tam og på egen hånd, er den mor ikke langt væk. Prøv at Kim dørklokker rundt omkring dig og hæng sedler op. Får du ikke en reaktion indenfor et døgn eller to, så kør ud til dit nærmeste internat. De har helt sikkert en masse kuld killinger og mon ikke killinger kan lægges til hos en missemor der kan fungere som ammekat

Kommentér på:
Hvad kan jeg gøre?

Annonce