{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Martine D
Martine D
Tilmeldt:
4. jul 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Skider ved siden af kassen {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hunkat på 2 år som siden i lørdags nu har skidt på gulvet lige ved siden af kassen frem for i sin kasse - eller den har hun skidt i også samtidig.

Det startede i lørdags ud af det blå. Ingen ændringer i grus el. Lign.
Mandag vælger vi så at skifte fra grus til træpiller og hun brugte kasse kort efter til både Aff. Og tis men igen tirsdag aften, onsdag og idag torsdag har hun brugt gulvet lige ved siden af kassen, hvilket er rigtig trælst. Da det begyndte inden vi skiftede til træpiller frem for grus og hun stadig kan tisse i kassen undre denne mærkelig nye opførsel os.

Hun er blevet ude kat for ca. 3 mdr siden efter altid at have være inde kat. Dette går uden problemer.

Nogle råd??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skider ved siden af kassen
  • #1   8. aug 2013 Skift tilbage til grus.

  • Martine D
    Martine D Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   8. aug 2013 Også når problemer startede inden vi skiftede til træpiller?
    Samt hun dagligt tisser i kassen og også har haft Aff. I den efter skiftet?


  • #3   8. aug 2013 Så prøv med en ekstra kattebakke. Jeg går ud fra, at i kun har en. Mange katte vil lave nr. 1 i den ene og nr. 2 i den anden.

  • #4   8. aug 2013 Det lyder til at du kun har en kattebakke, så til en start ville jeg anskaffe en kattebakke mere og komme alm grus i den og så se om det har en ændring, nogle katte vil gerne have en bakke til stort og en til småt, og selv om det har gået fint indtil nu, så kan hun altså godt pludselig få den ide at nu vil hun noget andet smiley

    Du skriver at hun for kort tid siden er blevet udekat...
    Er hun neutraliseret???
    Bor der nogle fertile katte i området der kan være til årsag at hun ønsker at markere hvad der er hendes??


Kommentér på:
Skider ved siden af kassen

Annonce