{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Skider ved siden af og står tidligt op {{forumTopicSubject}}

Overskriften siger sig selv. Her på det sidste er min kat begyndt at skide ved siden af kattevakken. Kattebakken bliver tømt hver dag, men alligevel skider hun ved siden af.. Hva gør jeg? Jeg gør altid det sted grundigt rent for at undgå hun skider samme sted.. Men hun gør det alligevel lige omkring kattebakken..

Ja, så står min kat også meget tidligt op.. Er der noget jeg kan gøre for at hun sover lidt længere?
Da jeg fik hende stod hun op ved 7 tiden.. Det var også helt fint. Men hun står hun op kl. halv 6 og kradser på alle døre og piver helt vildt. Nogen ide til hva jeg kan gøre?
Det skal lige siges at jeg ofte leger med hende inden jeg går i seng.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skider ved siden af og står tidligt op
  • #3   16. feb 2009 det med maden døgnet rundt, er det mest optimale for en kat. Må hun ikke komme ind i soveværelset til jer?? Hun savner sikkert selskab, er hun alene kat. Hvis jeg lukker døren til soveværelset er der krise, kattene kan slet ikke klare at de ikke må ligge hos mig om natten.

    Hvis hun er alenekat vil jeg foreslå at hun får en kammerat, og så vil jeg prøve at lade hende komme ind i soveværelset.


  • #4   16. feb 2009 mht. til bakken kan det være fordi katte, jo har en super lugtesans og er MEGET renlige. lugter kattebakke bare en lille smule af afførring går katten ike ind. En ny bakke ville nok løse problemet.

    min den store gjorde det også en periode, hvor de gik meget inde.
    En ny bakke hjalp i mit tilfælde.


  • #5   16. feb 2009 Eftersom hun skider lige ved siden af bakken så er hun vel egnetlig på vej til at bruge den, men hvis der i forvejen ligger både tis og bæ i bakken, så synes hun nok den er for ulækker. Hvis tømning af bakke hver dag betyder én gang dagligt, så er det for lsjældent. Tøm flere gange dagligt, og anskaf en ekstra bakke (gerne stor åben bakke), så hun har én til tis og én til bæ. Hvis det er en lukket bakke med låge, så fjern lågen.

  • #6   16. feb 2009 Hvis din kat er alene hjemme, og derfor sover om dagen, er det nok grunden til, at hun er vågen så tidligt. Min Cleo kommer gerne ind til mig ved en 4 tiden og vil nusses. men jeg klør hende bae lidt bag øret og så lægger hun sig til at sove ved siden af mig. Vi kan få voes kat til at sove lidt længere, hvis vi leger rigtig meget med hende (og gerne lidt vildt) inden vi skal sove.. det kunne være et forsøg værd smiley

Kommentér på:
Skider ved siden af og står tidligt op

Annonce