{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.006 visninger | Oprettet:

killing tisser indenfor hjælp {{forumTopicSubject}}

hej jeg har fået en hunkilling men hun er begyndt at tisse indenfor hun har tisset på vores dyne 2 gange og nu på min datters legetæppe hvorfor gør hun det..


hun bruger også sin kattebakke mange gange om dagen og laver bege dele deri menn hvorfor gør hun også på vore dyne og børnens ting


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killing tisser indenfor hjælp
  • #1   18. aug 2013 Jeg kan se at du før har oprettet en anden tråd om det samme problem bare med en hankat. Hvordan gik det med hankatten? Mit svar er nok noget af det samme som du har fået i den anden tråd. Hvor gammel er din killing? hvis hun nærmer sig de seks måneder er hun nok begyndt at afmærke sit territorium så hjælper det at steriliserer. Hvis du lige har fået hende kan det også være usikkerhed eller at hun kan lugte den anden kat har tisset på de steder.

  • #2   18. aug 2013 Nå ja og så er der selvfølgelig også en mulighed for at hun har blærebetændelse.

  • #3   18. aug 2013 hun er 12 uger og tidliger ejer sagde hun kun brugte kattebakke der..


    den tidlier hankat har vi så ikk mere af andre personlige årsager vores egen fejl.. fik afvide af dyrelægen vores datter ikk ku tåle kat så vi måtte af med ham men efter x antal andre undersøgelser så var det noget helt andet hun ikk ku tåle derfor fik vi kat igen, vores hankat begyndte at tisse efter vi fik en hunkat i starten som også tissede derfor begyndte han men hende vi har nu gør det på legetæppet og det er helt nyt og tidliger ejer siger den kun har gjort på kattebakke hos dem


    hva koster det ca at få sådan en hunkat steriliseret bare et ca skud


  • #5   18. aug 2013 vi bruger det der kattegrus der ligner glas sten det der hvide. og nej hun har ikk været til dyrelæge endnu vi har lige fået hende for 2 dage siden så vi har ikk nået dyrelæge endnu......


  • #6   18. aug 2013 Hmm der kan være mage grunde til at katten er urenlig, den første tanke jeg måske kan få er at det kattegrus i bruger syntes hun ikke om, eller også er kattebakken ikke ren nok, prøv at have 2 kattebakker, en der er åben og en der er lukket, sørg for at kattebakkerne står et roligt sted hvor hun ikke bliver forstyrret og når killinger er små indtil 5mdr. så sørg for at der ikke er for langt til kattebakken, for når killinger leger og pludseligt opdager at nu skal de tisse, så har de altså ikke tid til at forcere 3 rum for at komme på bakke, så i starten er man måske nød til at have en bakke i hvert rum eller hvert andet, indtil de ligesom har lært det rigtigt..

    Og så er det vigtigt at bruge noget grus (i min optik der klumper) som har en fin kvalitet og som er meget fint og blødt for poterne hvis det er det katten vil have, det er vigtigt at den bliver tømt for klumper 1-2 gange om dagen mindst..

    Men hensyn til dyrlæge og pris på sterilisation så kan jeg se du kommer fra Vestsjælland som jeg selv, så jeg vil varmt anbefale klinik sunde dyr i Nyrup, hun er super sød, enormt dygtig, og ualmindelig billig..
    (link fjernet)


  • #8   18. aug 2013 Hov og så glemte jeg lige en bi sætning, det kan også være blærebetændelse, da stress ved flytning godt kan udvikle sig til blærebetændelse, men det tvivler jeg lidt på når hun er så lille, men det er nok stressrelateret..

    Ser lige du har set i bruger de der krystaller, hvad brugte de der hvor hun kom fra???
    Det er vigtigt at man bruger det sammen som hun er vant til i starten og så langsomt kører hende over på det i gerne vil bruge, så hun vænner sig til det..


Kommentér på:
killing tisser indenfor hjælp

Annonce