{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Tisser inde ;( {{forumTopicSubject}}

Min søster har fået denne skønne killing, hun er neutraliseret og har kattebakke indenfor. Hun er ude/inde kat og må være hvor hun vil. Før hun fik hende boede hun kun udenfor og var slet ikke vant til at komme ind.. Sagen er det at hun tisser i tøj, dyner, huer ja faktisk overalt hvor hun kan komme til det.. Hun er nu fast ude om natten, men det har ikke hjulpet.. Nogle der har nogle idder til hvad vi kan gøre... Mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser inde ;(
  • #1   23. nov 2010 Bare for en sikkerheds skyld ville jeg nok få hende kontrolleret hos dyrlægen.....
    Urenlighed kan nemlig også være tegn på urinvejsinfektioner eller sten i urinvejene...

    Måske hun føler sig utryg i sine nye omgivelser.. Prøv at købe noget Feliway til stikkontakten, fås hos dyrlægen...


  • #2   23. nov 2010 Når katten spiser, så prøv sætte den i kattebakken bagefter. gjorde jeg ved min...

  • #4   23. nov 2010 For det første ville jeg IKKE lade den være ude om natten - Det er ALT for koldt nu.
    Og så ville jeg i stedet for grus en overgangsperiode komme havejord (ikke købejord) i kattebakken, for det er hun vant til.

    Endelig ville jeg sætte flere bakker op rundt om i huset.

    Katte forbinder ikke urin og afføring med noget negativt, og når hun tisser i jeres dyner, prøver hun at "blande" sin lugt med jeres for at føle tryghed.
    Læg et stort stykke voksdug eller vådliggerlagen over jeres seng.


  • #5   23. nov 2010 men sæt hende om i bakken nogle gange om dagen, helst efter moltid, virket rigtig godt på min, første par dage tisset den os i sengen og i sin kurv.

  • #6   24. nov 2010 Tak for alle de gode svar vi vil forsøge (:
    Men hvor køber man det Feliway? Kun hos dyrlæge ?


Kommentér på:
Tisser inde ;(

Annonce