Blive inde i en uge - Dyrlægens ordre {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Katten og jeg har været et smut ved doktor dyr i dag.
I går aftes var hans venstre bagben hævet. Og til morges var det tydeligt at se at han havde fået en infektion, da han helst ikke ville støtte på det, og moderen skulle både holde snitterne og øjnene langt væk- så af sti af sted med os.
Han har så fået en lille rift på den ene træde pude, der har lavet en byld - som var det der var gået hul på i morges, og ligesom har lavet en kløft mellem de to yderste "tæer". AV!
Han skal så på en antibiotika kur, og smertestillende. (allerede her bliver jeg absolut ikke populær) Og jeg skulle helst holde ham inde en uges tid. (Hvis øjne kunne dræbe, ville jeg ikke leve ugen ud
)
Han er en meget aktiv ude kat. Har i nogle gode idéer til hvad jeg kan gøre for at han måske er bare lidt mindre utilfreds med situationen ?
Han snakker meget når han er utilfreds, og så bliver det altså en lang uge. hehe
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
jan 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 19
Hvor kan man hitte sådan nogle henne. Et det lige som dem til hunde?
Er ikke sikker på det passer herren, han plejer ikke gide "besværlige ting". men det skal da komme an på en prøve
jan 2013
jan 2013
Hehe ja, god ide. For han har brokker sig allerede ovre ved have døren, den lille stakkel. Sørge så for at passienen er rullet op, så han i det mindste hele tiden kan kigge ud
Blive inde i en uge - Dyrlægens ordre