339 visninger
|
Oprettet:
18. jul 2006 Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 64 Svar: 326
inde katte?? {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen...
jeg har Coda som er en voksen ude kat, så har jeg en killing som ikke har været ude i nu. kan jeg godt lade den blive inde? bliver den så til en inde kat? jeg har nemlig hørt at det er noget man skal avle dem ind i... Kan jeg overhovedet gøre det når jeg har en udekat i forvejen?
kort sagt ... er det synd for den???
håber i kan hjælpe.
krammer fra Janni og timon
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
Men der er nogle katte der ikke har interesse i at være ude, men andre der også er helt tossede efter at komme ud og jage mus... Jeg synes at lukker du din ene kat ud, og den lille også gerne vil med ud, så synes jeg det er lidt synd at skulle lade den være inde...
Hvorfor vil du ikke have at din killing skal ud også ??
jul 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 64 Svar: 326
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
Men ja, der er jo en risiko ved at lukke misserne ud. Jeg ville bare ikke kunne holde mine katte inde. jeg vil ud og slikke sol med dem, og se dem boltre sig i græsset, og hygge sig i solen og den friske luft, og gå på jagt og alt det.
Men du kan jo prøve om du kan holde ham inde, men vil han ud, så synes jeg at du skal lukke ha m ud... Men prøv at høre hvad andre har at sige herinde..... *s*
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
Det går helt fint... Ingen af kattene lader sig mærke med det. Oliver synes det er skøøønt at kunne komme ud og slappe af.. Røskva hader at være ude og hun eeeelsker at ligge på sofaen og slappe af.
Jeg tror at hvis de bare vænnes til at det skal være sådan fra starten troer jeg ikke at de vil have etproblem med det. Det er rigtigt at kattene kommer hjem med skrammer, men hvorfor så ikke lave en løbegård til dem begge? Hvorfor de kan være udenfor i sikerhen?
jul 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 4 Svar: 9
dec 2004
Følger: 254 Følgere: 210 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.135
mar 2006
Følger: 36 Følgere: 21 Katte: 8 Emner: 31 Svar: 87
Ellers kunne du jo få lavet en stor 'løbegård' til katten, hvis du ik vil ha den skal have skrammer. Men med hankatte er det tit sådan at de får skrammer, fordi de slogs med andre
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 14 Svar: 95
inde katte??