{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

inde katte?? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen...

jeg har Coda som er en voksen ude kat, så har jeg en killing som ikke har været ude i nu. kan jeg godt lade den blive inde? bliver den så til en inde kat? jeg har nemlig hørt at det er noget man skal avle dem ind i... Kan jeg overhovedet gøre det når jeg har en udekat i forvejen?
kort sagt ... er det synd for den???
håber i kan hjælpe.
krammer fra Janni og timon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  inde katte??
  • #1   20. jul 2006 Jeg bryder mig ikke så meget om at lukke mine misser inde... Jeg ved at der er mange delte meninger om dette, men jeg kan kun forholde mig til hvad jeg mener...

Men der er nogle katte der ikke har interesse i at være ude, men andre der også er helt tossede efter at komme ud og jage mus... Jeg synes at lukker du din ene kat ud, og den lille også gerne vil med ud, så synes jeg det er lidt synd at skulle lade den være inde...

Hvorfor vil du ikke have at din killing skal ud også ??

• #2   20. jul 2006 jeg tror bare jeg er lidt pivet. Coda (udekatten) den kommer dagligt hjem med masser af skrammer, og det syntes jeg er mega synd for den, men jeg kan heller ikke bare lade hum blive inde fra i morgen, det ville være mere synd..

• #3   20. jul 2006 Jeg har lige kigget på dine fine misser... Ja, det er jo hankatte begge to og de render jo nok og finder på numre... Man ved aldrig hvor man har mændende henne *g*.

Men ja, der er jo en risiko ved at lukke misserne ud. Jeg ville bare ikke kunne holde mine katte inde. jeg vil ud og slikke sol med dem, og se dem boltre sig i græsset, og hygge sig i solen og den friske luft, og gå på jagt og alt det.

Men du kan jo prøve om du kan holde ham inde, men vil han ud, så synes jeg at du skal lukke ha m ud... Men prøv at høre hvad andre har at sige herinde..... *s*

• #4   20. jul 2006 Altså jeg har faktisk en indekat og en udekat... (oliver er udekat og Røskva indekat) Luca bliver også indekat...

Det går helt fint... Ingen af kattene lader sig mærke med det. Oliver synes det er skøøønt at kunne komme ud og slappe af.. Røskva hader at være ude og hun eeeelsker at ligge på sofaen og slappe af.

Jeg tror at hvis de bare vænnes til at det skal være sådan fra starten troer jeg ikke at de vil have etproblem med det. Det er rigtigt at kattene kommer hjem med skrammer, men hvorfor så ikke lave en løbegård til dem begge? Hvorfor de kan være udenfor i sikerhen?

• #5   20. jul 2006 Min Frederik er mest ude, min Grøfte er helst kun ude hvis jeg er, Toffie og Anubis er meget ude, men altid lige i nærheden og dukker op når jeg kommer. Men de er osse neutraliserede. Det har stor betydning for udekattens "holdbarhed!

• #6   20. jul 2006 Kompromisset kunne være at hegne haven helt eller delvist ind - på den måde kan de være udekatte uden at komme til skade. :ok:

• #7   20. jul 2006 Jeg er heller ikke så meget for at lukke mine katte inde hele tiden. Alle mine katte er udekatte, undtagen Bamse, som kommer ind en gang imellem.

Ellers kunne du jo få lavet en stor 'løbegård' til katten, hvis du ik vil ha den skal have skrammer. Men med hankatte er det tit sådan at de får skrammer, fordi de slogs med andre smiley

• #8   20. jul 2006 min molly er indekat. men har en laaaaaaaaaaaaaaaaang snor så hun kan være ude i haven. det har hun det fint med smiley

Kommentér på:
inde katte??

Annonce