{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Min kat tisser i sengen. {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har to søde killinger, en han og en hun. Min kat er snart 4 måneder og hunnen er omkring 3 måneder. Mercedes som hun hedder er utrolig lille af sin alder og er stadig en hel lille en.
Jeg har det problem at når vi går i seng kommer hun i løbet af natten og tisser i sengen. Det fungerede fint med katte Bakken i starten hvor hun sov nedenunder, men nu kan hun komme op og ned af trapperne og vælger så at tisse i sengen. Nogen ide til hvordan jeg får hende til at lade vær?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat tisser i sengen.
  • #1   3. sep 2013 Få begge katte neutraliseret (kastreret og steriliseret).
    smiley

• #3   3. sep 2013 Jeg er helt enig med Lotte...

Killinger har det med at de først opdager at de skal tisse i sidste øjeblik, og så kan det at skulle ned af trapperne altså virke meget uoverskueligt..

Sørg for i starten at have flere bakker stillet op rundt omkring, i hvert fald 1 eller 2 på 1. sal og det samme neden under, når så kattene bliver ældre så kan du fjerne nogle af dem, men tommelfinger reglen siger at man har en bakke pr. kat + 1, i hvert fald hvis man har indekatte smiley

Men du skriver at hunkatten er 3 mdr. hvor gammel var du da du fik hende??
    Og hvor har du fået hende fra?? Var hun renlig da du fik hende??

• #4   3. sep 2013 Marie V
    Jeg syntes at du skal gå ind på inge's kattehjem på hendes hjemme side og læse der super mange gode råd til hvad der kan være over sag at din kat tisser andre steder end på Bakken, og der er også rigtig mange andre ting du kan læse om... Prøv det og se om der skulle være noget som stemmer overens med din lille kat..
    Håber at det vil hjælpe dig og din kat... smiley

• #5   3. sep 2013 jeg har haft en kat som var senge væder som jeg kaldte den men vi fik avide at man kan købe sådan noget duft katte kan lide som man kan sprøjte ved kattebakken eller hvis man har gamle lagner kan man klippe/skære det stykke af katten har tisset på og lige det i kattebakken for så kan katten lugte sig der og så vil den bruge det i stedet

Kommentér på:
Min kat tisser i sengen.

Annonce