{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

er min kat for ensom? {{forumTopicSubject}}

har min dejlige han killing/kat
hans ´legekammerart blev taget fra ham i mandags da hende der ejede den ikke passede den ornligt

så nu er min hankat blevet alene igen

han er ude kat da jeg bor på et bosted hvor katte ikke må være indefor
han har et skurrum for sig selv med alt hvad hjertetbegære
og det er isolleret så der ikke bliver for koldt til vinter rummet har en størelse på 4x3 med masser af hylder og legetøj og kræsse muligheder

han har altid været super dygtig til at blive ude af huset men efter han er blevet aflene render han ind af hver mindste åbning ind i huset
jeg bruger rigtig meget tid på at være ude ved ham lege med ham og nusse ham
jeg bliver rigtig ked af det for mit hjerte siger at han løber ind fordi han mangler en at være sammen med og det gør virkelig ondt for vi må kun have et husdyr pr person

det gør rigtig ondt på mig for vil ikke have han er ensom eller ked af det

og føler mig virkelig lorst i hvad jeg skal gøre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er min kat for ensom?
  • #2   7. sep 2013 Jeg forstår slet ikke hvad meningen er med, at du må have et husdyr, men det må ikke komme indenfor? Synes det er synd og faktisk ikke nogen ordentlig måde at holde kat på. Jeg er sikker på du elsker din kat og har den under de forhold du nu har haft mulighed for, men hvis jeg var dig ville jeg tage fat i jeres boligforening/udlejer og påpege at de regler ikke er i orden og kræve at du har lov at have din kat inde i din egen lejlighed/værelse.

• #3   7. sep 2013 hmm ja det kan godt værre men det er desværre komunen der ejer det jeg bor i så det kommer ikke til at ske at han må komme ind på værelset at bo og det vil også være synd for der er pladsen meget mindre end i skuret og i skuret har han jo fri adgang ud det vil han ikke have på værelset

• #4   7. sep 2013 Synes heller ikke at han skal bo på værelset, men i hvert fald have muligheden for at komme ind til dig og få den kontakt han søger. Ellers synes jeg også det var bedre med et andet hjem til ham.

• #7   7. sep 2013 Det lyder jo dessværre ikke til at din kat trives på de betingelser, men vil ha mulighed for at få kontakt til sit menneske når han vil. Der er jo nogen katte der trives fint uden at komme ind i huset, gårdkatte f.eks, men din virker som om den vil være rigtig inde/udekat.:)

• #8   7. sep 2013 Jennie s ja det er nemmelig også det jeg er bange for at han gerne vil være
    Da jeg er hjemmegående bruger jeg flere timer flere gange om dagen på at være ude pg lege med ham for holder så meget af ham og da jeg fik ham var det jo også meningen at han skulle have venner men da de ande ikke har deres mere så er han nu alene og han begyndte først at komme smutte ind da han blev alene
    Jeg vil min kat det bedste han har kun været alene siden mandag og vil tage det op med personalet på mandag for jeg bliver ked af det når han render ind for ved at det er fordi han vil have opmærksomhed

• #10   8. sep 2013 Jeg kan kun i dén grad bakke op om Lottes indlæg! Synes simpelthen det er svineri at tillade kat på de elendige betingelser. Og hvad når beboere med katte flytter - måske i lejlighed... smiley

Det er ikke forbudt pædagoger at tænke sig om - og tænke en smule langsigtet.
    Og det er det heller for jer beboere.

• Simone O
    Simone O Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Katte: 4 Svar: 6
    #11   8. sep 2013 jeg er enige med de andre..
    det er sødt at du har fundet et hjem til ham udendørs og du mener at han har det godt, og hvis det er ham på billedet ser han også ud til at ha det godt..

men en kat og oven i det en ung killing, der har været vand til leg og sjov med en anden kat pludselig er den væk.. den bliver forvirret og nok meget ensom.. især når han ikke kan komme ind og få den menneske kontakt som han så meget længes efter..
    også er der også det med at det kan godt være der er dejligt lunt i skurret lige nu.. men til vinter.. når den ikke har prøvet det før.. og nok heller ikke har fået vacc, så bliver det meget ensomt og meget koldt.. selv om skurret lyder som hygge og lunt så er gulvet sikkert stadig koldt.. og når han er ung, har han stadig mulighed for at finde en sød familie.. var noget andet hvis han var ældre og vild..
    synes bestemt at du skulle finde en ny familie til ham.. det bliver sværre når han bliver ældre da han ikke er en race kat..

held og lykke..

Kommentér på:
er min kat for ensom?

Annonce