{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing nærmest "bange" for ens hånd? hjælp!!
  • #3   10. sep 2013 Har du fået en kat der er 8 uger gammel?

• #4   10. sep 2013 hehe okay, for har nemlig taget hende op dagligt og vænnet hende til de daglige strabasser, og hun kommer også når man "kalder" på hende, men hun vil hellere lege eller hvæse af min hånd end og blive kælet for smiley .

• #5   10. sep 2013 Lise L : Nej min kat har været gravid :). og fik de dejligste killinger smiley

• #7   10. sep 2013 Prøv nu lige og slap bare lidt af. Det var jo ikke medvilje at hun blev gravid! Og gud fri mig vel hvor kan i komme med nogle latterlige kommentare herinde, her prøver man og få lidt hjælp og så bliver man bare tonset ned på og svinet til fordi en kat pludselig besluttede sig for at stikke af og blive gravid.
    Jeg snakkede rigtig meget med dyrlægen i den periode hvor hun var gravid og var til tjek flere gange med hende igennem forløbet for at se om hun havde det godt, og de mente at der ingen grund var til at hun IKKE skulle have killingerne, for hun var sund og rask og havde været gravid før!
    og nej, hun blir ikk "kasseret" hun er min lille engel, og det vil hun altid være. jeg planlagde jo ikke ligefrem at hun skulle blive gravid smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #8   10. sep 2013 <b>Tante Gurli. Vil du være venlig at holde dig til trådstarters emne og ikke blande alt mulig andet ind i tråden. Du kan skrive en PB til trådstarter, hvis du har noget på hjertet. Tak </b>

Kommentér på:
Killing nærmest "bange" for ens hånd? hjælp!!

Annonce