{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Sød lille historie! :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Synes lige jeg ville fortælle jer alle en sød historie!
Ude i det område jeg bor i, må vi godt nok ikke have ude katte. Men der bor en ældre dame her ude og jeg er virkelig chokeret over hendes kat. Nu har min kæreste og jeg set hende flere gange gå over til spar, hvor katten troligt følger med og når de så kommer der over, ligger den sig samme sted på græsplænen der over hver gang og venter på damen kommer ud igen(og den har ingen form for snor på), og så lunter den med hende hjem igen. Hvis hun så bare har lukket den ud, uden hun er med den, så når den vil ind, sidder den på sådan en pæl der er lige uden for køkken vinduet og der kan den sidde i meget meget lang tid og bare kigge ind af vinduet og vente på hun ser den og kommer ud til døren og lukker den ind igen.

Jeg har aldrig set en så trofast kat før, synes det er utroligt at det er så loyal over for hende. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sød lille historie! :)
  • #1   1. okt 2013 smiley dejligt med en gammel trofast ven smiley

Jeg ville ønske jeg kunne sige det samme om en af mine naboer, deres kat kommer ud ad døren før de tager på arbejde og kan ikke komme ind før de er hjemme igen! De står ikke mad og vand ude til den, så den må klare sig selv.
    I sidste uge kom den hjem ( der var ingen hjemme) men den haltede på det ene bagben, jeg lagde en seddel i deres postkasse, og stillede mad og vand ud til den, ved deres dør, datteren kom og afleverede skålene, og sagde katten havde det godt igen, den var bare blevet ramt af en bil smiley jeg sagde til hende det nok ikke bare lige gik over og katten skulle til dyrlæge smiley jeg har ikke set den siden!

• #2   1. okt 2013 Puha, ja det lyder ikke særlig rart. smiley det er jeg heller ikke "bare" ramt af en bil. smiley

• #4   2. okt 2013 Hihi hvor sødt, ja de katte er nu finurlige..

Jeg har hørt det der før med at katten følger med og venter, men aldrig i så udpræget en grad som du beskriver, imponerende det er det smiley

• #5   3. okt 2013 Jeg synes det er super skønt og se. smiley Vi fik det største smil på læberne den første gang vi så det. smiley

Kommentér på:
Sød lille historie! :)

Annonce