{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

En ny kat {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Jeg har en 5 måndre gamel Hellig Birma (en han)
og jeg har lige i dag fået en lille hun killing både hellig Birma og Brite.
han løber i røven af hende, tager fat i hendes nakke-skind og hopper op på hende.
Jeg ved ikke rigtig om jeg skal gribe ind og adskille dem, eller lade dem ordne det selv? Jeg håber der er nogen der kan hjælpe!!

(Ps. Han er ikke kastreret)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En ny kat
  • #1   4. okt 2013 Du skal ikke gøre noget hvis der ikke er sår og der ikke er skrig og skrål smiley

Jo det kan se voldsomt ud nu og da, men der er jo ikke sååå stor forskel på dine i alder og vægt, de skal nok få glæde af hinanden,, min den lille er ca 2400g nu, var 1325g tung da han kom her og ham han tumler med vejer 5,9 kg, men når Mitti giver lyd fra sig slipper han, Mitti bider også i røde i leg.
    Her får Mitti en lille nussetrold af Birk, og når Birk syntes, nu er det nok, får den lille lige en omgang og et hvæs, så går han over til Røde han vil gerne tumle med han, men han kan også godt få nok smiley

profilbillede
  • #3   5. okt 2013 Da jeg havde to af hvert køn gjorde hankatten det samme. Jeg fik den begge neutraliseret og det hjalp med det samme. Jeg fik han katten ordnet med det samme efter jeg havde set ham bide hende i nakken. Jeg var også lidt sen på den. Dengang talte man ikke så meget om at neutralisere tidligt. Han vil nok altid være efter hende i en eller anden form også selv om han bliver kastreret.
    Sørg for at hun har mulighed for at undslippe eller har nogle gode gemmesteder så hun ikke bliver jagtet konstant. De kan være nogle bøller han kattene. Mine var frigående men hunkatten fik aldrig lov til at gå udenfor haven, hvis ikke jeg var med. De tog nogle ture hvor hun rullede rundt og skreg og overgav sig men han synes jo bare det var sjovt. Sådan er det.

• #4   5. okt 2013 Du bør få han katten neutraliseret. Hvis han jagter hende konstant og hun siger fra og piber meget og flygter hele tiden mener jeg du bør gribe ind. Særlig hvis ikke han respekterer, når den lille siger fra. Det kan være svært at vurdere når du lige har fået dem . Sørg for hun har mulighed for at komme væk fra ham, så hun ikke bliver et nervevrag af at blive jagtet konstant. Lav nogle gode gemmestedet, hvor hun kan søge ly for ham. Jeg havde nogle kuld søskende af hvert køn men de var ude katte så hun katten havde mulighed for at være i fred. De tog også tit nogle ture hvor hun blev jagtet og det så ikke rart ud men der skete dog aldrig noget. Læg mærke til om den lille overgiver sig og om han så bare fortsætter så du kan skelne mellem leg og mobning eller hvad man nu skal kalde det. For hvis han ikke med tiden respekterer hendes stop signaler mener jeg du kan ende med en kat der bliver et nervevrag af at blive jagtet hele tiden.

• #5   5. okt 2013 Af en eller anden mystisk grund kan jeg ikke slette mine egne indlæg så der kom to med.

• #7   5. okt 2013 Ups jeg overså lige det med kønnet og ja tog det som en selvfølge, at de var fikset smiley for det er vigtigt hvis de er til kæl.

• #8   7. okt 2013 Tak for alle de gode råd! Har en tid ved dyrlægen i denne uge!
    Han er også blevet sød ved hende nu, og de sover endda sammen, så det går den rigtige vej!??

profilbillede
  • #9   7. okt 2013 Mente: smiley

• #10   7. okt 2013 Det var godt det ikke var noget alvorligt og at de er glade ved hinanden nu. Jeg troede det var meget værre end som så og fik ikke set du skrev første dag. Tillykke med at det går godt. De ser da ud til at ha stor glæde af hinanden.

Kommentér på:
En ny kat

Annonce