1.889 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Loppeeksem Loppeeksem

Har opdaget at Walter igen har fået eksem langs rygge og han er begyndt at klø på det. Har ikke kunnet finde nogle loppe nogen steder. Har kæmmet ham, undersøgt hans seng osv, men intet. Carlo har ingen eksem og heller ingen lopper, så er lidt i syv sind om det er loppe eksem.

Har givet ham loppemiddel og kløestillende, så han i det mindste ikke klør hul. MEN MEN nu er spørgsmålet så, hvad skal jeg gøre? Han har haft det før, og der fik han binyrebarkhormon, og det er jeg meget imod at give, da jeg ser igennem mit arbejde, hvordan bivirkningerne er på mennesker!!!

Er der et godt råd eller tip til hvad jeg evt kan gøre? Tager selvfølgelig til dyrelæge, hvis det ikke bliver bedre, men ville lige prøve at få lidt råd og tips først :-).

Det er ham her smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Loppeeksem
  • #1   18. okt 2013 Der er ikke så mange muligheder med katte smiley og ved godt binyrebarkhormon skal gives så sjældent som muligt, men jeg tror ikke du kommer uden om, at bruge det,, du må jo tænke livs kvalitet lige så meget som livs længde smiley

• #3   18. okt 2013 Fruen, det ved jeg ikke, men burde det kun dukke op en gange imellem?

Jette, jeg ordner bare så mange sår osv hos ældre pga. binyrebarkhormon, så er virkelig modstander af det. Men selvfølgelig hvis der ikke kan gøres andet, så skal han da også have det :-). Håbede der var nogen der havde en mirakel kur til ham smiley

• #5   18. okt 2013 Af frygt for at lyde som en dårlig ejer, nej vasker ikke mine katte.....de bryder sig ikke om det, og holder sig selv fine rene. Altså hvis de kommer ind med mudderpoter, så bliver de vasket, men ellers ikke smiley

• #6   18. okt 2013 Jeg har aldrig fået binyrebarkhormon til min, der havde loppeallergi. Kun noget antibiotika for at holde evt. infektion væk fra sårene.

Der skal desværre kun et enkelt bid til at udløse det smiley

• #7   18. okt 2013 Ja jeg er så en af dem som regelmæssigt bliver behandlet med binyrebarkhormon, sikke et held ikke i pille form, men inhalation og krem smiley og uden ville mit liv ikke være mange sure sild værd.

• #10   19. okt 2013 Lone, det fik jeg til ham sidste gang, kan ikke huske hvorfor da det var sidste efterår.

Jette, binyrebarkhormon er fantastisk til mange ting, og skal man have det, jamen så skal man selvfølgelig det. Jeg ville så vidt muligt bare gerne undgå det, men forstår sagtens det nogle gange er et nødvendig onde.

Lyder til dyrlægen bliver det ringet op på mandag, og får noget til Walter. Jeg gier ham lidt kløestilende indtil, så han ikke kradser sig selv til blods. Tak for jeres input smiley

Kommentér på:
Loppeeksem

Annonce