Loppeeksem Loppeeksem
Har opdaget at Walter igen har fået eksem langs rygge og han er begyndt at klø på det. Har ikke kunnet finde nogle loppe nogen steder. Har kæmmet ham, undersøgt hans seng osv, men intet. Carlo har ingen eksem og heller ingen lopper, så er lidt i syv sind om det er loppe eksem.
Har givet ham loppemiddel og kløestillende, så han i det mindste ikke klør hul. MEN MEN nu er spørgsmålet så, hvad skal jeg gøre? Han har haft det før, og der fik han binyrebarkhormon, og det er jeg meget imod at give, da jeg ser igennem mit arbejde, hvordan bivirkningerne er på mennesker!!!
Er der et godt råd eller tip til hvad jeg evt kan gøre? Tager selvfølgelig til dyrelæge, hvis det ikke bliver bedre, men ville lige prøve at få lidt råd og tips først :-).
Det er ham her
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.141
okt 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 15
Jette, jeg ordner bare så mange sår osv hos ældre pga. binyrebarkhormon, så er virkelig modstander af det. Men selvfølgelig hvis der ikke kan gøres andet, så skal han da også have det :-). Håbede der var nogen der havde en mirakel kur til ham
okt 2012
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
Der skal desværre kun et enkelt bid til at udløse det
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.141
okt 2012
Jette, binyrebarkhormon er fantastisk til mange ting, og skal man have det, jamen så skal man selvfølgelig det. Jeg ville så vidt muligt bare gerne undgå det, men forstår sagtens det nogle gange er et nødvendig onde.
Lyder til dyrlægen bliver det ringet op på mandag, og får noget til Walter. Jeg gier ham lidt kløestilende indtil, så han ikke kradser sig selv til blods. Tak for jeres input
Loppeeksem