Kattedame :D Kattedame :D
Jeg tænkte jeg lige ville sætte en lille hyggetråd i gang.
Jeg følte mig lidt som en gammel kattedame tidligere i dag (og jeg er 19 år, så det er skidt).
Men jeg har mine skønne katte indenfor, og de er ret kælne og meget legesyge hele bundtet. Nyd mit billede
Hvad med Jer, føler i Jer også som kattedamer?
Føj gerne nogle skønne stemningsbilleder til tråden!
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men det er nu blot en joke, det kommer aldrig til at ske, for jeg vælger at have kat på kattens præmisser, men hvis det kunne lade sig gøre så reddede jeg nok alle Danmarks hjemløse katte
Hvor er det et herligt billede
okt 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
Dog ikke. Mine planer strider den anden vej. Jeg har det fint med to katte. Kunne nu godt tænke mig at avle på vores kære misser en gang.
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 95
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Jeg bliver også drillet med, at jeg bliver en kattedame med 50 katte, når jeg bliver ældre (er 22).
Har 2 katte nu, men ville gerne have en masse katte, de er så søde, og jeg elsker, at forkæle dem, og vide, at mine katte har det godt
Da jeg var hos dyreværnet og hente min "nye" kat, var jeg meget tæt på, at tage en del med hjem, men må desværre kun have to
okt 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 28
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 18 Svar: 195
Hvis jeg fik frie tøjler havde jeg ikke kun haft én lille kat med hjem fra mit besøg på dyreinternatet i Tranbjerg, for fjorten dage siden.. Jeg havde haft alle dem med jeg kunne have i transportkassen!
Jo, jeg er kattedame.. og jeg har det skønt med det!
..arbejder iøvrigt sammen med en selvudnævnt kattemand - så den slags findes også
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 72 Svar: 322
Men det skyldes kun at den kattedame der har boet her i byen stank af kattepis konstant og når man nærmede sig hendes hus midt i byen var man ikke i tvivl om at hun havde katte. De var alle vegne i det hus og hun havde mange...
Vi har kun Milo
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.280
Jeg HAR og VIL kun have 2 katte ad gangen........ i hvert fald indenfor.....
Men jeg har nærmest et usynligt skilt på min dør som byder byens herreløse og forsømte katte velkommen
Men altså.... man kommer da aldrig til at kede sig og på denne årstid bliver der næsten massefremlyst katte, jeg neutraliserer sgu ikke andres katte, det må de selv tage sig af. Men er der nogen udsultede evt. syge dyr der trænger til hjælp, ja så får de det, så min dyrlæge er glad for mig
Så jeg kunne nemt blive en kattedame/kone, men jeg har jo ikke oceaner af plads og der er heller ikke et pengetræ i haven
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
Så længe man er i stand til at tage sig af sine dyr..
Jeg har 7 katte snart 9.. Har aldrig hørt noget dårligt fra andre men de ved også hvor passioneret jeg er omkring mine katte, folk kan godt være sådan lidt 7 kattte
aug 2010
Har du overvejet at bygge til ?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men du bliver jo gammel en dag, og fortsætter du med at have 30 katte, såå ja så er den der jo
okt 2013
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
Billed taget fra nettet da billedet af min egen fødselsdags kage ligger på en anden computer
okt 2013
aug 2010
Kattedame :D