2.286 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Kattedame :D Kattedame :D

Jeg tænkte jeg lige ville sætte en lille hyggetråd i gang.
Jeg følte mig lidt som en gammel kattedame tidligere i dag (og jeg er 19 år, så det er skidt).
Men jeg har mine skønne katte indenfor, og de er ret kælne og meget legesyge hele bundtet. Nyd mit billede smiley

Hvad med Jer, føler i Jer også som kattedamer? smiley
Føj gerne nogle skønne stemningsbilleder til tråden!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattedame :D
  • #1   20. okt 2013 Jeg plejer at joke med at jeg bliver en af de der gamle kattedamer med 30 katte smiley

Men det er nu blot en joke, det kommer aldrig til at ske, for jeg vælger at have kat på kattens præmisser, men hvis det kunne lade sig gøre så reddede jeg nok alle Danmarks hjemløse katte smiley

Hvor er det et herligt billede smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #3   20. okt 2013 Jeg blev også tit fjollet med i folkeskolen, at når jeg ældes end dag, vil jeg eje mig 50 katte og med et kendetegn som, danmarks kattedame. Ha ha.
    Dog ikke. Mine planer strider den anden vej. Jeg har det fint med to katte. Kunne nu godt tænke mig at avle på vores kære misser en gang.

• #4   20. okt 2013 Jeg tror også jeg ender som kattedame smiley

• #6   20. okt 2013 Skønt billede smiley
    Jeg bliver også drillet med, at jeg bliver en kattedame med 50 katte, når jeg bliver ældre (er 22).
    Har 2 katte nu, men ville gerne have en masse katte, de er så søde, og jeg elsker, at forkæle dem, og vide, at mine katte har det godt smiley
    Da jeg var hos dyreværnet og hente min "nye" kat, var jeg meget tæt på, at tage en del med hjem, men må desværre kun have to smiley

• #7   20. okt 2013 Jeg er i mit område blevet tiltalt som meget. Den skøre kattekælling el. hende der samler på katte. smiley Jeg har kun 6 katte og i øjeblikket 7 hitter det er da ikke så galt. Men pyt hvad folk mener, jeg er stolt over mine katte og elsker at jeg kan rede nogle stakler der er blevet smidt ud som affald

profilbillede
  • #8   20. okt 2013 Kattedame.. for mig er det så charmerende en beskrivelse for jeg er gennem flere år mobbet på kærligste vis med at jeg er det smiley
    Hvis jeg fik frie tøjler havde jeg ikke kun haft én lille kat med hjem fra mit besøg på dyreinternatet i Tranbjerg, for fjorten dage siden.. Jeg havde haft alle dem med jeg kunne have i transportkassen!

Jo, jeg er kattedame.. og jeg har det skønt med det!

..arbejder iøvrigt sammen med en selvudnævnt kattemand - så den slags findes også smiley

• #9   21. okt 2013 Nej smiley

Men det skyldes kun at den kattedame der har boet her i byen stank af kattepis konstant og når man nærmede sig hendes hus midt i byen var man ikke i tvivl om at hun havde katte. De var alle vegne i det hus og hun havde mange...

Vi har kun Milo smiley Og får ikke flere katte, men skal have hund til sommer smiley Så nej jeg føler mig ikke som en kattedame - føler mig mere som en katteejer smiley

• #11   21. okt 2013 Jeg har det vist lidt som Heidi smiley
    Jeg HAR og VIL kun have 2 katte ad gangen........ i hvert fald indenfor.....
    Men jeg har nærmest et usynligt skilt på min dør som byder byens herreløse og forsømte katte velkommen smiley
    Men altså.... man kommer da aldrig til at kede sig og på denne årstid bliver der næsten massefremlyst katte, jeg neutraliserer sgu ikke andres katte, det må de selv tage sig af. Men er der nogen udsultede evt. syge dyr der trænger til hjælp, ja så får de det, så min dyrlæge er glad for mig smiley

Så jeg kunne nemt blive en kattedame/kone, men jeg har jo ikke oceaner af plads og der er heller ikke et pengetræ i haven smiley

• #12   21. okt 2013 Crazy cat lady er ikke noget at være pinlig over det er en ærestitel smiley

Så længe man er i stand til at tage sig af sine dyr.. smiley
    Jeg har 7 katte snart 9.. Har aldrig hørt noget dårligt fra andre men de ved også hvor passioneret jeg er omkring mine katte, folk kan godt være sådan lidt 7 kattte smiley indtil de høre når jeg taler om dem og de ser hvordan vi bor pæn og rent og vores hjem er indrettet efter kattene så synes de egentlig det er meget naturligt..

• #13   21. okt 2013 Lotte:
    Har du overvejet at bygge til ? smiley

• #14   21. okt 2013 Nej nej Lotte slet ikke for du er kun et år ældre end min store søster smiley

Men du bliver jo gammel en dag, og fortsætter du med at have 30 katte, såå ja så er den der jo smiley smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    okt 2013

#16   23. okt 2013 Faldt over dette billede og tænkte straks på tråden.

profilbillede
  • #17   23. okt 2013 Min mor havde lavet sådan en her til min fødselsdag smiley
    Billed taget fra nettet da billedet af min egen fødselsdags kage ligger på en anden computer smiley

profilbillede
  • No name
    No name Tilmeldt:
    okt 2013

#18   23. okt 2013 EJ fy for pokker, Black. smiley

• #19   24. okt 2013 Kattekager - narj, der er jeg ikke nået til endnu og føj for en "kattebakke" smiley

Kommentér på:
Kattedame :D

Annonce