{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Loppe kur.
  • #1   21. okt 2013 Hvis der er lopper i hjemmet kan der gå over et halvt år før man har fået det hele væk!
    Stopper du nu, og der kommer lopper igen, er det ikke ny smitte, du har bare ikke fået alle med.

• No name
    No name Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #4   21. okt 2013 Vi har ikke lopper i hjemmet, men begge katte havde da de kom. De fik kuren lørdags, men syntes stadig de klør sig.

• No name
    No name Tilmeldt:
    okt 2013

#5   21. okt 2013 Hov havde ikke set de ekstra kommentarer smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    okt 2013

#7   21. okt 2013 Skal lige siges, at vi fik dem i fredags - Kan lopperne virkelig nå at sprede sig? De fik kur inden de kom herud, blev der sagt at opdrætteren og en samme i lørdags :o(

• #9   22. okt 2013 Hvis det ikke er capstar lyder vildt med 2 behandlinger på så kort tid!

Capstar er så meget effektiv mod voksnelopper.

• #10   22. okt 2013 Lopper er meget kort tid på katten, så i løbet af minutter er de rundt om i hele hjemmet og lægger deres æg i små sprækker m.m. og de vil udklækkes og så er der nye friske lopper til af fortsætte processen, det er vigtigt når man opdager lopper på katten, at man får sprøjtet hele huset, for de formere sig og spreder sig med lynets hast, så vil du være sikker på at være loppefri, så skal kattene have en kur og hjemmet skal sprøjtes og støvsuges grundigt, og det er ikke sikkert en gang er nok, nogle gange kræver det gentagne behandlinger af hjemmet..

• #11   22. okt 2013 Vi bruger advocate

Frontline er elendigt

• Laila T
    Laila T Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 2 Emner: 6 Svar: 51
    #12   22. okt 2013 Har også fået Advocate fra dyrlægen. Det virker også mod orm og øremider og skal gives tre gange med 4 ugers mellemrum

• #13   22. okt 2013 Loppekur 2 gange på 2 - 3 dage? Pipetterne må kun gives en gang om måneden smiley Advantage virker bedst, og de levende lopper er væk på 48 timer, derfor kan de godt være i hjemmet.
    Der er ikke andet for, end grundig støvsugning hver dag (husk, at smide posen ud efter hver gang, og ikke indenfor, da lopperne kan kravle op igen).
    Hvis du har mulighed for det, så sprøjt med trinol810, det er noget giftigt noget, så læs instruktionen før du går igang.
    Jeg giver mine loppekur hver måned i 4 måneder, når de har lopper.
    Lopper er noget rigtig lort, og meget svært, at komme af med smiley Husk også, at fryse ting de kan sætte sig i, og evt kogevaske dit tøj smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    okt 2013

#14   22. okt 2013 Hov. Loppekuren er blevet givet inden vi købte katten, det vides ikke hvornår for de fortalte ikke anden end de har fået loppekure begge to. Vi nævnte så dagen efter at der stadig er en del på dem, hvor hun kom om lørdagen med en pipette og gav dem en hver. :o) Jeg er ked af jeg ikke fik uddybet tidspunkt ved første kur, men det er desværre fordi hun ikke har fortalt os den præcise dato. De er indekatte. Josefine tak for navngivningen af hvad jeg kan sprøjte hjemmet med. smiley
    Vi bruger dog en støvsuger uden pose. Tak for rådene.

• #15   22. okt 2013 Det er lidt øv at opdrætteren ikke gav capstar, før de skulle hjem til jer smiley ved så ikke om det har med alderen, at gøre?

Men når min datter har haft lopper, hund og kat, har hun givet capstar før hun skulle her op ( på vej ud af døren) det tager 1/2 time her over, og så er alle lopper døde når hun kommer her over, og min kat som ikke kunne tåle Frontline ( det eneste han har prøvet og kun en gang) slap for, at få lopper og loppemidel.

Kommentér på:
Loppe kur.

Annonce