1.138 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Maria P
Maria P
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Hjælp, min kat tisser i sengen Hjælp, min kat tisser i sengen

Jeg har en dejlig hankat på over et halvt år, men en morgen jeg skulle i skole vågnede jeg og den havde tisset på min dyne. Jeg vaskede og fik skiftet det hele. Men her igen igår aftes, havde jeg lagt min trøje jeg skulle sove i på sengen, og da jeg kom tilbage efter at have røget en smøg, havde han tisset på den. Jeg fik igen fundet ny dyne og imorges da jeg vågnede havde den tisset igen, bare i den anden side af sengen, hvor der ingen dyne lå. Han er blevet kastereret, og har altid været renlig. Jeg har ham oppe ved min bedstefar, og det er som om at det er når jeg er der, han tisser i sengen.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, min kat tisser i sengen
  • Julie N
    Julie N Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #1   27. okt 2013 Min hunkat tissede i flere år, indtil jeg opdagde, at det var grundet gruset. Det kunne den lille dame ikke lide, så hvis han bruger bakke, så prøv evt. andet grus. Jeg bruger krystaller fra Netto smiley og efter jeg skiftede til det, har hun ikke tisset smiley
    Bor du fast hos din bedstefar, eller flytter han omkring? Måske er han stresset?

• #2   27. okt 2013 Søg herinde.
    Der har de sidste Par dage været mange tråde om samme
    Problem

• #3   27. okt 2013 Ja der er en del tråde om det, og du skal måske have den til dyrlæge, for den kan have urinvejs problemer, ja det kan være gruset, bakken/ bakkerne, deres placering og den slags.
    Kik nederst på siden, der kan du se tråde som handler om lignende ting smiley

• #4   27. okt 2013 Hvor mange kattebakker har du??

Er han indekat eller inde-/udekat??

Sidst du skriver at det er som om det kun er når du er hos ham at det sker, det tyder måske lidt på utryghed, du luger ikke af ham når du kommer, så han er nød til at blande sin duft med din og det gør han ved at tisse på dine ting..

Når du har vasket din dyne og sengetøj, har du så brugt Urine off , R10, Rodalon eller alm vaskemiddel??

• Maria P
    Maria P Tilmeldt:
    okt 2013

#5   27. okt 2013 Jeg vil helt sikkert lige prøve og skifte kattegruset ud, og få tjekket ved dyrelægen om det er noget med hans urinvej. Der er to kattebakker og han er indenfor i øjeblikket, men han kommer snart ud og gå. Jeg har kun brugt almindeligt vaskemiddel, men vil smutte forbi og købe nogetsom får lugten tilat fjerne helt. Jeg bor ikke hos min bedstefar, men er der oppe ca halvdelen af ugen. Hvis det er noget med at den er utryg når jeg kommer derop pga ny lugt, er der så noget jeg kan gøre?

• #6   27. okt 2013 Det ved jeg faktisk ikke om der er, men det er jo lidt pudsigt at det kun er din seng det går ud over og ikke dit tøj..

Jeg vil anbefale dig at bruge R10 til at vaske din dyne og sengetøj i, da det både fjerner lugt og bakterier, alm vaskepulver fjerner slet ikke lugten for kattens næse, så for den vil det lugte af "kattebakke" altså et sted hvor det er ok at tisse..

Men hvis din kat tidligere har været vant til at være udenfor og nu er afskåret fra dette efter du har fået den så kan det være frustrationer over ikke at komme ud, og da du måske er den han er mest tryg ved, så er det dig han fortæller det..

• #7   27. okt 2013 Det kan godt handle om, at han er stresset over at blive flyttet rundt hele tiden.
    Er han kastreret?

• #9   27. okt 2013 Jeg ved ikke om det er mig der har misforstået noget eller det er nogle af jer andre, men som jeg læser det, så slæber hun ikke katten med rundt..

Katten som jeg læser det. bor hos hendes bedstefar, hun bor ikke selv hos bedstefaderen men opholder sig hos ham halvdelen af ugen, altså katter er der 24/ 7 i alle ugens dage, og Maria er der halvdelen af ugen, sådan læser jeg det i hvert fald ud fra de linjer hun har skrevet..

Maria i start indlæg: Jeg har ham oppe ved min bedstefar
    og det er som om at det er når jeg er der, han tisser i sengen
    Maria i svar indlæg: Jeg bor ikke hos min bedstefar, men er der oppe ca halvdelen af ugen.

Det kan godt være jeg læser det forkert..

• Maria P
    Maria P Tilmeldt:
    okt 2013

#10   9. nov 2013 Det er rigtigt hvad Heidi skriver, min kat er oppe ved min bedstefar hele tiden, og der er mig der tager op til ham ca halvdelen af ugen.
    Hele det her problem med at han tisser i sengen, har ikke gentaget sig siden.
    Jeg fik gjort det hele rent med Rodalon, og har haft lukket ham ude af det rum jeg sover i. Men igår tog jeg chancen, da jeg savnede og ligge og putte med ham inden jeg skulle i seng, og det gjorde så ondt at høre ham kradse på døren og pive udenfor døren, hver gang jeg skulle sove.
    Da jeg vågnede i morges var der ingen spor af at han havde urineret nogen steder, som selvfølgelig satte et stort smil hos mig. Jeg håber at det ikke gentager sig, og ser frem til at kunne sove med ham Inat smiley

• #11   9. nov 2013 Hvor skønt at høre jeg krydser fingre for at det fortsætter smiley :D

For der er jo intet bedre end at falde i søvn til en spindende kat i sengen ved siden af sig smiley eller for den sags skyld en spindende kat der veltilpas putter sig ind til sig når den opdager at man vågner om morgenen smiley smiley

Kommentér på:
Hjælp, min kat tisser i sengen

Annonce