1.409 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Stresset kat? Stresset kat?

Hej.

Vi ved jo nok alle at der er noget storm/orkan lige nu, og er bange fr det stresser min sambos kat.

Han mjaver sygt meget og kan ikke finde ro. Han bæsser også, ligesom en hund. Har aldrig set ham sådan før, og tror støjen fra blæst og grene der rammer vores ruder gør ham stresset. Er der noget man kan gøre for ham, så han slapper mere af?

Sjovt nok er vores killing ikke generet overhovedet. Han hopper bare rundt i vindueskarmen og prøver at fange blade der rammer ruden.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stresset kat?
  • #1   28. okt 2013 Jeg tror ikke rigtig der er noget du kan gøre andet end at vise ham der ikke er noget at frygte, min store Tøsen stresser også helt vildt hun, hvor imod den lille jeg har på 1,5 år hun er bare vildt interesseret i alt det der flyver rundt udenfor..

Men Tøsen slapper tydeligt mere af hvis jeg forholder mig i ro, og udviser at intet er at frygte, hvis du stresser så stresser katten endnu mere..

• #3   28. okt 2013 Jeg har taget mine ind fra havestuen, hvor de plejer at nyde næsten udelivet når vi er hjemme. De fløj rundt som jeg ved ikke hvad og regnen piskede ind, selvom der er 1,5 meter udhæng :-\
    Jeg hader storm!

• #4   28. okt 2013 Min den gamle gik under skænken, da det toppede her, mens killingen følger med fra hængekøjen ved vinduet.
    En af mine venner så en gammel kat flyve en del meter inden den så heldigvis kom i læ og sikkerhed. Samt en dør fra et skur der blæste af og nogle tagsten der fløj af naboens tag.
    Jeg håber i alle her samt jeres misser kommer godt gennem stormen. Jeg hader det også, har et stort gran træ som giver mig dårlige nerver.

• #5   28. okt 2013 Skru op for radioen og luk et skab op, så katten kan gemme sig.

Her er hverken kattene eller hundene bange, men Buster (lille hund) blev blæst omkuld, da han gik ud i haven for at tisse. Han kom godt nok hurtigt ind igen smiley
    Vildmisserne er sandsynligvis i læ inde i udhuset.

• #7   28. okt 2013 Røde har været ved havedøren en del gange i dagens løb, jeg har åbnet den, men han har heldig vis valgt stuevarmen smiley

• #8   28. okt 2013 Jag have altandøren åben. Den lille sat derude og kiggede og blev godt blæst igennem. Den store låg under sofaen. smiley

Kommentér på:
Stresset kat?

Annonce