1.409 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Stresset kat? Stresset kat?
Hej.
Vi ved jo nok alle at der er noget storm/orkan lige nu, og er bange fr det stresser min sambos kat.
Han mjaver sygt meget og kan ikke finde ro. Han bæsser også, ligesom en hund. Har aldrig set ham sådan før, og tror støjen fra blæst og grene der rammer vores ruder gør ham stresset. Er der noget man kan gøre for ham, så han slapper mere af?
Sjovt nok er vores killing ikke generet overhovedet. Han hopper bare rundt i vindueskarmen og prøver at fange blade der rammer ruden.
0 synes godt om
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men Tøsen slapper tydeligt mere af hvis jeg forholder mig i ro, og udviser at intet er at frygte, hvis du stresser så stresser katten endnu mere..
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Jeg hader storm!
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
En af mine venner så en gammel kat flyve en del meter inden den så heldigvis kom i læ og sikkerhed. Samt en dør fra et skur der blæste af og nogle tagsten der fløj af naboens tag.
Jeg håber i alle her samt jeres misser kommer godt gennem stormen. Jeg hader det også, har et stort gran træ som giver mig dårlige nerver.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Her er hverken kattene eller hundene bange, men Buster (lille hund) blev blæst omkuld, da han gik ud i haven for at tisse. Han kom godt nok hurtigt ind igen
Vildmisserne er sandsynligvis i læ inde i udhuset.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.156
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
Stresset kat?