{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

stresset kat? {{forumTopicSubject}}

Heej alle sammen.

Jeg har en kat der hedder Erna, som bliver 4 iår. Hun har altid været renlig. Men så var der en periode hvor jeg havde det rigtig skidt, hvor hun begyndte at pisse forskellige steder. Og jeg var ved dyrlæge med hende, men alt så fint ud. Så vi regnede med at det bare ville gå over af sig selv.

Det er et par mrd. siden, og i disse mrd. har hun ikke pisset andre steder. Men nu er der sket en stor omvæltning i huset, jeg er kommet af med den kat hun normalt gik sammen med, og har fået en hvalp på 12 uger. Og i dag er hun begyndt at pisse på min dyne osv.

Nu kommer spørgsmålet så, kan det være fordi hun er stresset og ikke kan finde ro. For hun gør det kun når jeg er i nærheden. Kan det være fordi hun er sur på mig. ?

Kh
Mia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stresset kat?
  • #1   13. mar 2011 Ja det er da nok stress over en hundehvalp og over at hun mangler sin misseven.
    Hvorfor lod du dog ikke hende beholde sin ven?
    Er det en stor og voldsom hnderace er det ikke altid sjovt at være en lille mis.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #2   13. mar 2011 Som jeg læser det har du en meget følsom/nervøs kat, hvor der ikke skal mange forandringer til, så bliver hun stresset. smiley Du skulle nok ikke have købt en hund, det er et stort spring, for en nervøs og følsom kat, men jeg håber din kat for det godt igen og den får trygheden tilbage i sit hjem. smiley

Kommentér på:
stresset kat?

Annonce