2.013 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Mættende foder ? :) Mættende foder ? :)

Hej Kg smiley

Er der nogle af jer der køber foder fra Zooplus.de , som evt. kender til noget foder der virkelig mætter meget smiley

Jeg har brugt det der hedder Smilla killingefoder til mine, og de æder som svin! Virkelig, og min han killing som er kastreret vejer mere end min MC, det er vist ikke helt optimalt, så ville høre om i kunne anbefale noget foder der mættede en del ;D

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mættende foder ? :)
  • Camilla K
    Camilla K Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #1   15. nov 2013 Jeg bruger coshinda complet som er virkeligt godt, de for cirka en dl af det og de spiser det ikke engang op ;), plus at der er med forskellige smage

• #2   15. nov 2013 Jeg fodre med Sannabelle no grain fra de siden smiley Det er kun min kastrat på 2 år der får det, da den anden er killing. 10 kg. holder omkring 4 - 6 måneder til den ene kat. Han er også ude, så han fanger også dyr udenfor, og så får han vådkost ved siden af dagligt, samt råt et par gange om ugen smiley

• #3   15. nov 2013 Orijen og Acana smiley det der dyrt men godt.

Hvor meget de spiser ved jeg ikke, men de får også 350-400 g vådmad om dagen og jeg har 3 katte, jeg ville da gerne de spiste mere vådmad smiley

• #4   15. nov 2013 Jeg er lige i gang med at afprøve det killinge våd foder der hedder Bozita fra zooplus. Det har min killing på 5 md været rigtig glad for og det har mættet godt ,da der er en masse kød i det. Det er vist 91 % kød. Flere herinde har anbefalet det. Det kan også fås til voksne katte. Hvis det altså er våd mad du mener. .Ellers mætter lux fra Aldi også godt. Og det er ret billigt.

• #5   15. nov 2013 royal canin smiley

• #6   15. nov 2013 og hvis du vil i den lidt billigere afdeling, så er nutra nuggets også rigtig godt. smiley

• #7   15. nov 2013 Hvor gammel er din killing???

Er det nødvendigt at fortsætte med killingefoder??

Når en kat er kastreret/ neutraliseret så er der ingen grund til at fortsætte med killingefoder indtil katten er 1 år, man kan snildt skifte til voksenfoder når katten er 6-7 mdr. det har jeg altid gjort til mine, de har været trætte af killingefodret omkring den alder, og så har jeg ligeså godt kunnet skifte, hvilket mine dyrlæger syntes har været fint, da de jo er blevet steriliseret tidligt..

• #8   15. nov 2013 De små er ½ år gamle, den store er 1 år, så hun behøver self ikke smiley

• #9   15. nov 2013 Ja så ville jeg når du alligevel skal ud og finde et andet foder, samtidig skifte til voksenfoder, din 1 årige kat skal jo bestemt ikke have killingefoder, så ser ingen grund til at de små får det, de behøver det ikke..

• #10   15. nov 2013 Jeg kender ikke Smilla-foder, men vil foreslå, at du, udover tørfoder, også giver dem en masse vådfoder, hvis de ikke får det. Prøv også med råt eller kogt kød.

• #11   15. nov 2013 Deres maver kan slet ikke holde til vådfoder, slet ikke Maine coon's, hun for tynd mave og knækker sig, men har prøvet voksen foder, det gider de små ikke smiley
    Men tak for forslagene, jeg går på udkig efter noget lækkert voksen foder som mætter smiley

• #12   15. nov 2013 Det er vigtigt at starte op med ganske små portioner vådfoder - blot en enkelt skefuld - så maverne kan nå at vænne sig til det. smiley

• #13   15. nov 2013 Herhjemme bruger vi arion sterilised (maxizoo), porta 21 grain free og applaws /hvad der er på tilbud på af lækkert kornfrit foder. Masser af vådt og lidt råt hver dag smiley

• #14   16. nov 2013 mine får young male neutred fra RC.
    og de spiser det med velbehag. plus der er en tand mere taurin i, såvel som mindre Magnesium.. så det forebygger nyresten og krystaller i urinen.. og både hunner og hanner kan spise det uden problemer.. mine får ca. 60g hver, to gange dagligt. smiley de har begge smukke pelse og den lille som har sart mave er gået fra I/D fra hills til det her foder UDEN at ha problemer med mavsen. smiley anbefaler klart dette foder..

Kommentér på:
Mættende foder ? :)

Annonce