Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efter kasteration
  • #1   15. nov 2013 Jeg har fået kastreret 2 katte, og synes ikke de slikker sig, så det skal du ikke være bekymret for, de bliver ikke syet, da dyrlægen ikke skære så meget op (har selv arbejdet med grise, og det er faktisk det samme som når man kastrerer dem ;)).
    Du skal bare holde dem inde en uges tid, så de ikke får lavet hul på såret smiley

• #3   15. nov 2013 Min kat blev kastereret sidste torsdag, han slikkede sig heller ikke rigtig dernede. Og allerede samme aften var han fit for fight igen .. Så det skal dine to missere hurtig komme over smiley Men ja hold dem inde den første uges tid.

• #4   15. nov 2013 Jeg må indrømme, at jeg aldrig har gjort noget særligt i forbindelse med kastration af hankatte - det er mere "kritisk" med sterilisering, som jo er et langt større indgreb. Nogle dyrlæger giver smertestillende, nogle giver en antibiotikaindsprøjtning for at mindske risikoen for infektion, mens andre slet ikke giver noget.

Min egen dyrlæge plejer at give mig smertestillende med hjem for en sikkerheds skyld, men jeg har aldrig oplevet, at en hankilling/hankat havde smerter eller på anden vis var påvirket af sin kastration efterfølgende. Jeg har heller ikke oplevet hanner, som har slikket sig mere end normalt efter kastration.

Så hvis jeg var dig, ville jeg blot holde øje med deres adfærd de første dage for at sikre, at de ikke pludselig kommer til at virke ømme eller sløje - ellers ville jeg bare sørge for, at alt ellers er, som det plejer. smiley

Kommentér på:
efter kasteration

Annonce