{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Flytte? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Vi skal lige om lidt flytte 600 meter længere væk end hvor vi bor. Vores kat Desmo har aldrig flyttet før, kun når vi skal ned til vores sommerhus i Italien, men det er ude på landet. Jeg er nervøs over det, om hun vil løbe hjem til vores gamle hus da det kun er 600 meter væk? eller om hun bliver kørt ned da det er en ny vej? Kom gerne med ideer og hjælp! tak
knuuuuuus Desmo og Laura


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte?
  • #1   19. nov 2013 Hold hende inde i 2-3 uger og strø evt brugt kattegrus langs jeres grund, så vil hun have nemmere ved at "huske" hvor hun bor, katte orientere sig jo i høj grad af deres lugtesans, så det er vigtigt at der dufter rigtig meget af hende og jer på jeres nye grund..



  • #2   19. nov 2013 Tak for svaret, men hun har aldrig noglesinde brugt kattebakke så jeg ved heller ikke hvor nemt det ville være at holde hende inde da hun så sikkert bare tisser på gulvet. Men super fed idé tak smiley

  • #4   19. nov 2013 De fleste katte bruger hurtigt kattebakken hvis de bliver holdt inde, og er det vigtigt at holde hende inde, så hun lære det nye hus at kende, har flyttet et par gange selv, og det plejer at gå fint nok med at holde dem inde selvom de godt kan blive trælse at høre på.
    Og det med at sprede kattegrus er en god idé, dem som boede i mit hus før de er også flyttet lidt længere ned af vejen, og de havde også kat, jeg så den kun et par få gange efter jeg var flyttet ind, og det var kun lige i starten, nu ser jeg den aldrig mere, så de lære det hurtigt.


  • #5   19. nov 2013 Tusinde tak allesammen for jeres gode råd smiley


Kommentér på:
Flytte?

Annonce