{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Flytte... {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Kæresten og jeg skal snart flytte i hus.. Så kom jeg til at tænke på når man flytter, hvordan gør man så lige med katten? Han er en ude kat han bliver lukket ud kl 5 om morgen ser han først om eftermiddagen igen også kommer han hjem ved 19 tiden og er inde resten af aften og natten.
Så er mit sprøgsmål skal han være inde den første uge i det nye hus? Eller hvad tror i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte...
  • #1   2. nov 2008 jeg tror det er en god ide at lade ham være inde kat til han er faldet til det nye sted
    så han ved hvor han høre hjemme... og derefter så vis ham haven og ja så går det jo helt af sig selv som regl


  • #2   2. nov 2008 Hvor længe skal han være det? For han gider bare ikke være inde så går han og piver hele tiden..

  • #3   2. nov 2008 Ja, han bør holdes inde de første par uger. Og få ham øremærket og kastreret, INDEN flytningen (hvis han ikke allerede er).

    Flytning kan være en voldsom oplevelse for katte. I de timer selve flytningen varer, vil det være det en god ide at holde ham i et rum for sig, med mad, vand, grusbakke og tæppe.

    Og tillykke med huset - heldige jer.


  • #4   2. nov 2008 PS: Evt. kan I overveje indhegning af jeres nye have inden indflytning.

  • #5   2. nov 2008 PPS: Sørg endelig for at lade døren stå åben de første gange, han får lov at komme ud det nye sted, så han hurtigt kan løbe ind igen.

  • #6   2. nov 2008 Håber ikke det bliver så slemt vi har en hund som han faktisk er mere knyttet til end mig selvom at jeg har flasket han op siden han var4 uger. Men må heller se om jeg kan holde ham inde i 3 uger.. Så håbe på det bedste..
    Tak tak vi glæder os også til at flytte..


  • #7   2. nov 2008 <i><b>Ja du skal holde ham inde i 14dage - 3 uger ca.. smiley
    tillykke med huset


Kommentér på:
Flytte...

Annonce