Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  julekalender
  • #2   24. nov 2013 Jeg er enig med Felis. Jeg ville i stedet bruge pengene på et eller andet, der måske trænger til at blive skiftet ud, en ny kattehule eller andet.

• #3   24. nov 2013 Jeg er her ret enig med Felis, katte fatter nada, jeg prøvede det første år jeg havde Tøsen at købe sådan en fancy kalender med mælke godbidder i Maxizoo til hende, det syntes hun ikke var en succes, det var ikke noget hun gad æde, så det stoppede hurtigt, det er kun til at få penge ud af godtroende folk..

Drop det, hvis du så gerne vil give din kat noget hver eneste dag indtil juleaften, så lav en lille pakkekalender til den, hvor du har købt lidt godbidder til den og lidt legetøj som den kan få for hver dag..

Men faktisk syntes jeg det er noget pjat, mine får blot en godbid om dagen, ligesom alle andre dag smiley

• #4   24. nov 2013 Jeg er også helt enig med Felis - julekalendere til katte og for den sags skyld også hunde er 100% salgsstunt og fuldstændig ligegyldigt set fra dyrenes eget synspunkt. smiley

• #5   24. nov 2013 Enig smiley jeg bruger hellere penge på de 2-3 gange om dagen hvor de får vådfoder og eller råt smiley
    Jeg syntes også de der kalender er for dyre i forhold til hvad der er i.

• #6   24. nov 2013 PS selv mine børn skulle være glad hvis de fik andet end en ganske alm pap kalender smiley smiley

• #7   24. nov 2013 Var nu heller ikke en papkalender hun får men en pakkekalender Jeg selv strikker sammen.. Har de andre år dog givet hende en dåse tun hver søndag i december og ekstra gode godbidder hver dage og der har i de 5 år jeg har haft hende ikke været et problem efter jul.. Hunden får også en hjemmelavet pakke julekalender. Datteren får nogle ting i sin sok.. Med hensyn til det med legetøj og huler, Det hjælper ikke at købe de ting da hun de sidste 3 år ikke har gidet legetøj og hulerne har hun heller aldrig gidet dog har hun 2 stk plus sin private seng på datterens værelse smiley

• #8   24. nov 2013 Hvis det er tun på dåse til mennesker er det ikke særligt sundt eller godt for katten, da det indeholder utroligt meget salt og der er mange tungmetaller i tun..

• #9   24. nov 2013 Det er 4 gange om året hun får det og Det har hun gjort i 5 år og hun har aldrig været syg men hun får vand hældt over da det den måde hun bedst kan lide det.. Sidste år fik hun dog kun tun juleaften og pate med fisk om søndagen.. Men har du eller. Nogle ideer??

• #10   24. nov 2013 Næhh for det handler vel blot om at du finder nogle godbidder til katte som hun kan lide..

• #11   24. nov 2013 Jaeh altså......

Jeg véd godt at kattene ikke fatter en brik af det med at have sin egen julekalender, men jeg er dog alligevel kommet til at købe en Cosma- kalender til dem smiley
    Indholdet plejer at være effektivt til at lokke dem ind i en transportkasse og nu skal vi jo afsted til dyrlægen på torsdag, så vi tyv-starter lige på kalenderen smiley

• #12   25. nov 2013 Her hos os elsker jeg jul og både mennesker og dyr får julekalender og julegaver.. Selv svigerforældrenes hund plejer at få en julegave

• #13   25. nov 2013 Hvor er I dog kedelige smiley

Jeg plejer at lave en fælles pakkekalender herhjemme, med gaver til kattene og gaver til menneskerne. I år bliver det dog kun adventsgaver, til alle smiley
    Tror de fleste af os godt er klar over at katten ikke ved at det er jul og dermed heller ikke forventer at få gaver, men derfor er det vel fair nok at man gerne vil forkæle sine katte til jul smiley :)

Min datter på snart 2 år ved heller ikke det er jul, men derfor får hun stadig adventgaver og jeg har tænkt mig at røvforkæle hende hele december måned, for sådan synes jeg bare det skal være smiley Det samme gælder for kattene smiley

• #14   25. nov 2013 Min pakkekalender plejede at indeholde kattelegetøj og godbidder til misserne, også gerne små portionsposer med deres yndlingsmad.

I år har jeg blandt andet købt aktivitetsbræt til dem og masser af lækker vådfoder, i adventgaver.

• #15   25. nov 2013 Ja mine katte er lige glade smiley så må jeg priotere god mad, og mine børn kom da og spurgte hvorfor de ikke fik gaver hverdag som mange af deres venner, og svaret var, at skulle de have små pakker hverdag, var der også kun penge til en lille ting jule aften, så de ville hellere have den store gave til jul smiley

• #16   25. nov 2013 Nu starter jeg så allerede i september med at finde pakkekalender til datteren så pengene ikke alle skal gives ud på en gang det samme med,julegaver

Kommentér på:
julekalender

Annonce