{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.652 visninger | Oprettet:

Katte Julekalender {{forumTopicSubject}}


Min søde veninde har foæret mine misser sådan en julekalender til katte fra firmaet Best Friend. Tanken var vældig sød, men hvad pokker er det for noget skrammel, de har puttet i? Det lugter hverken af fugl eller fisk, og mine katte vender bare hovedet den anden vej ;-). Og de er ellers ikke spor kræsne!

Må ned i Aldi og købe nogle af deres yndlings snacks som kompensation for denne skuffelse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte Julekalender
  • #1   2. dec 2011 spørg dem på facebook..

  • #3   2. dec 2011 købte for 2 år siden en julekalender, da det var min første kats jul hos mig smiley men hun gad heller ikke spise, hvad der var i kalenderen. heller ikke da jeg gemte det i hendes vådmad.
    Så det var første og eneste gang jeg har brugt penge på det.


  • #4   3. dec 2011 hehe tjahh jeg fik en prøvepakke fra bestfriend med deres stænger i...lad os bare sige at de vakte forvirring ved ches han kiggede på dem som om "hvad skete der lige der??" og så forsøgte han at grave dem ned som var det efterladenskaber......lol ....men vil så sige at jeg bestilte vådfoder fra zooplus og den gratis julekalender de sendte med fra cosma....den er god smiley

Kommentér på:
Katte Julekalender

Annonce