{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julekalender
  • #1   2. dec 2021 Her åbner han nr. 2 smiley smiley

profilbillede
  • #2   2. dec 2021 Dygtig Gustav smiley smiley

• #3   2. dec 2021 Jeg er slet ikke begyndt at åbne endnu af frygt for, at der ikke er nok bag lågen smiley

Hvor er han cute på det billede smiley

• #4   2. dec 2021 Jeg må være verdens mest kedelige menneske smiley mine katte har ikke fået Kalender, Røde er lige blevet 10år og har intet fået og børnebørnene får kalender af mor, så de får ikke af mig smiley
    Mine børn er vokset op med besked om, at skulle de have gaver hver dag i december, så blev det altså en meget lille julegave smiley så mine valgte en chokoladekalender og en større julegave.
    Mine katte tror måske det er jul og fødselsdag hver dag smiley de får alt de har brug for smiley

• #5   2. dec 2021 Ja det tror de uden tvivl Jette...
    Ærlig snak så tror jeg heller ikke at Gustav havde fået en hvis det ikke lige var for de point man får når man handler i Coop..
    Derfor var jeg inde på deres hjemmeside under kat for at få brugt disse point .
    Altså var den gratis.. smiley

• #6   2. dec 2021 Hyggeligt med julekalender til Gustav smiley
    Tinka får ikke kalender, hun er på livslang struvitte-specialkost (iflg. dyrlægen), så ingen godbidder eller anden mad til hende - men julegaver har hun fået hvert år. Ofte noget jeg alligevel ville have købt til hende, sidste år var det legetøj og kurv - og det får hun vist igen i år smiley

• #7   3. dec 2021 Ja mine får heller ikke julekalender.. smiley DE får som alle andre herinde masser af kærlighed hver dag. Men hvis den var gratis ville de også havde fået en. smiley
    Hvor er det et sødt billede af Gustav der åbner julekalender smiley smiley smiley

Kommentér på:
Julekalender

Annonce