3.841 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Sår på kind Sår på kind

Hej kloge mennesker...

Her til aften opdagede jeg pludselig, at Feline har fået et sår på kinden.

Hun kommer selvfølgelig til dyrlæge med det, men inden da ville jeg høre, om nogen har et bud på hvad det kan skyldes?
Hun er kun indekat, og kommer aldrig udenfor.

Tænkte umiddelbart at hun var stødt ind i noget? Hun har en enkelt gang før haft et sår. Det var i nakken og dobbelt så stort. Det væskede dog ikke, og forsvandt i løbet af en uges tid. Dengang gik vi bare ud fra hun havde slået sig. Men nu bliver jeg da lidt urolig....

Billede af såret:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sår på kind
  • #2   10. dec 2013 Jeps hun er alene kat. Og jo der er da kanter på borde og skænke, men vi kan ikke se noget nogen steder...

• #4   10. dec 2013 Momo jeg er bare en ekstrem pyldret "moar"!

Men vil da også lige se i morgen hvordan og hvorledes, og om det stadig væsker smiley

• #8   10. dec 2013 Vibse

Havde selv tænkt tanken. Hun klør sig nu godt nok ikke i det, og det gjorde hun heller ikke sidst. Men vil lige se i morgen hvordan det ser ud.

Hun skal alligevel snart vaccineres, så skal alligevel en tur til Dr. Dyr, selvom det her skulle gå i sig selv igen. Så kan jeg jo høre ad der smiley

• #9   10. dec 2013 Ps.

Håber dog ikke det er allergi, for hun er en forfærdelig kræsenpind! Hun har altid fået det samme tør og vådfoder, for hun vil ikke spise andet...

Og kun meget sjældent kan vi få råt kød i hende.

• #11   10. dec 2013 Hun kan også blot have kradset sig overdrevent, og dermed er der gået hul, eller hvis hun har meget skarpe klør så hun har fået kløt sig uheldigt..

Fra tid til anden så får min hunkat kløet hul, særligt hvis jeg ikke lige har fået klippet hendes klør, så kan det gå galt for hende, det er ofte ved øjet hun får kradset hul, men der er aldrig betændelse og der kommer sår omgående som så forsvinder efter et par dage..

Jeg ville nok bare lige rense det, og så se om ikke der ko skorpe på og det heler af sig selv..

• #12   11. dec 2013 Det ser klart bedre ud i dag. Ingen væske og der er kommet en fast skorpe på det.

Plus jeg kom i tanke om i nat, at hun tidligere i går lavede et eller andet nummer inde på et værelse, hvor det larmede helt vildt. Hun sad ovenpå et fladskærmstv, og da hun hoppede ned lød det som om tv'et væltede. Så tænkte hun måske havde forfejlet sit hop og slået sig i forløbet. For normalt er hun meget elegant, når hun hopper ned smiley

Kommentér på:
Sår på kind

Annonce